Даруємо Galaxy Buds+ та безкоштовну заміну екрана* до усієї лінійки Galaxy S20/S20+/S20 Ultra!
Акція дійсна в мережі магазинів та в інтернет магазині Технопростір з 18 червня по 12 липня. Деталі запитуй у продавців-консультантів.
*Послуга LCD Care надає право на знижку 100% від вартості екрану вашого виробу в разі механічного пошкодження на умовах, що наведені нижче.
- Послуга дійсна за умови придбання виробу в офіційних магазинах дилерів Samsung.
- Послуга дійсна для смартфонів Galaxy S20 Ultra, S20+, S20.
- Дія послуги не поширюється на інші запчастини виробу в разі необхідності їх заміни.
- Послуга дійсна протягом основного гарантійного терміну для вашого виробу.
- Послуга має одноразову дію та після використання стає неактивною.
- Послуга недійсна, якщо: дані пристрою не зареєстровані на гарячій лінії Samsung впродовж 14 днів з дати купівлі або дані реєстрації не відповідають даним гарантійного талону чи пристрою.
- Механічні пошкодження: розбиття екрану, сколи та подряпини, що перешкоджають цільовому використанню смартфона.
- Запчастини, що покриваються: основний дисплей виробу, ущільнюючі проклейки.
- Кількість використань: 1 (одне).
Активувати Додатковий період гарантії можна за телефоном гарячої лінії 0-800-502-000 або надіславши листа на електронну адресу [email protected].