loading
tehnoprostir (044) 222-8-223 (096) 2000-959
(096) 2000-959 (099) 2000-959 (063) 2000-959
[email protected] Графік роботи Call-центру: пн.-пт. з 09.00 до 20.00
сб.-нд. з 10.00 до 18.00
Телефони,
планшети
Ноутбуки
Комп'ютери, мережеве обладнання
Оргтехніка,
витратні матеріали
ТВ, Аудіо, Фото, Відео
Побутова техніка
Відеонагляд
та охорона
Все для дому

Даруємо Galaxy Buds+ та безкоштовну заміну екрана* до усієї лінійки Galaxy S20/S20+/S20 Ultra!

Акція дійсна в мережі магазинів та в інтернет магазині Технопростір з 18 червня по 12 липня. Деталі запитуй у продавців-консультантів.

*Послуга LCD Care надає право на знижку 100% від вартості екрану вашого виробу в разі механічного пошкодження на умовах, що наведені нижче.

- Послуга дійсна за умови придбання виробу в офіційних магазинах дилерів Samsung.
- Послуга дійсна для смартфонів Galaxy S20 Ultra, S20+, S20.
- Дія послуги не поширюється на інші запчастини виробу в разі необхідності їх заміни.
- Послуга дійсна протягом основного гарантійного терміну для вашого виробу.
- Послуга має одноразову дію та після використання стає неактивною.
- Послуга недійсна, якщо: дані пристрою не зареєстровані на гарячій лінії Samsung впродовж 14 днів з дати купівлі або дані реєстрації не відповідають даним гарантійного талону чи пристрою.
- Механічні пошкодження: розбиття екрану, сколи та подряпини, що перешкоджають цільовому використанню смартфона.
- Запчастини, що покриваються: основний дисплей виробу, ущільнюючі проклейки.
- Кількість використань: 1 (одне).
 
Активувати Додатковий період гарантії  можна за телефоном гарячої лінії 0-800-502-000 або надіславши листа на електронну адресу [email protected]
Автор Денис Кукура
Щоб залишити коментар, зареєструйтесь або авторизуйтесь.
Стан бонусів на карті
Стан ремонту
Останні коментарі

Повідомити про помилку на сайті

Адреса сторінки:
Текс з помилкою:
Коментар:
Дякуємо!

Ваше повідомлення відправлено.