loading
tehnoprostir (044) 222-8-223 (096) 2000-959
Telegram (099) 2000-959 (063) 2000-959
[email protected] Графік роботи Call-центру: пн.-нд. з 09.00 до 19.00
Ноутбуки
Телефони,
планшети
Комп'ютери, мережеве обладнання
Оргтехніка,
витратні матеріали та канцелярія
ТВ, Аудіо, Фото, Відео
Побутова техніка
Відеонагляд
та охорона
Все для дому

                    

На всі товари, придбані в мережі магазинів “Технопростір”, розповсюджується дія закону України “Про захист прав споживачів”.

Для запобігання непорозумінь, будь ласка, уважно ознайомтесь з правилами обміну або повернення товару.

 

У законодавстві України можуть бути дві правомірні причини, за якими Ви можете повернути або обміняти товар:

  • Неналежна якість товару: якщо товар не відповідає заявленій виробником якості (товар несправний, має істотні недоліки, що унеможливлюють його використання (провина компанії-виробника або компанії-постачальника));

  • Належна якість товару: товар повністю відповідає всім вимогам, але з якихось причин не влаштовує покупця.
     

Правила обміну або повернення товару належної якості.

 

Якщо Ви придбали у нас товар, який відповідає заявленій якості, відповідає всім вимогам, але не задовольняє Вас за формою, кольором, габаритами, фасоном або з інших причин не може бути Вами використаний за призначенням - Ви маєте право на обмін або повернення товару протягом 21 дня з моменту його придбання в мережах магазинів "Технопростір".

 

Обмін/повернення товару можуть бути здійснені якщо:

  1. товар не використовувася;

  2. збережено товарний вигляд покупки;

  3. збережені споживчі властивості, пломби, ярлики;

  4. збережені всі отримані від продавця документи (чеки, гарантійні талони, інструкція з експлутації).

 

Що означають ці пункти?

 
  • Товар не використовувався: всі електронні та цифрові пристрої поставляються від виробника з програмним забезпеченням за замовчуванням. Під час перевірки авторизованим сервісним центром товару, який клієнт хоче повернути, у разі виявлення сторонніх програм, змін у налаштуванні, слідів використовування (завантажені файли, відеозаписи, фотографії тощо) - АСЦ та магазин можуть скористатися правом відмовити клієнтові.

  • Товарний вигляд покупки: новий товар, що реалізується на магазині, має новий вигляд без механічних пошкоджень. Також товар має заводську упаковку та захисні плівки, в які зазвичай упакований сам пристрій, зарядний пристрій до нього, всі дроти, батарея, а також навушники. Будь ласка, пам’ятайте, що при поверненні товару, на ньому повинні бути відсутні будь-які потертості, подряпини; а упаковка та захисні плівки не повинні бути пошкоджені.

  • Пломби та ярлики також повинні бути на своєму місці. Зірвана пломба може коштувати Вам відмови при поверненні товару або відмови на гарантійне обслуговування пристрою!

  • Всі отримані від продавця документи також потрібно зберігати. Для повернення коштів за товар Вам потрібно буде надати ОРИГІНАЛИ чека та гарантійного талона.

 

Порушення будь-якого з цих пунктів можуть стати підставою для відмови в обміні або поверненні товару!

 

Правила обміну або повернення товару неналежної якості.

 

Діагностику та встановлення статуса неналежної якості товару проводить авторизований сервісний центр. Це означає, що перш, ніж надійде рішення про обмін товару або повернення грошей за товар клієнтові - його спочатку потрібно відправити до АСЦ.

 

Покупець може повернути товар неналежної якості, якщо недоліки істотні та виникли з вини виробника.

 

Якщо недоліки неістотні, покупець має право на безоплатне їх усунення у встановлений законодавчий термін.

 

Усунення недоліків, що виникли внаслідок неправильної експлуатації, також проводиться за рахунок покупця.

 

 

 
 

Ви можете ознайомитись з повним текстом Закону про захист прав споживачів самостійно.

 
  • alonakazmirchuk alonakazmirchuk 12.01.2017 13:07
    Доброго дня!Купила у вас телефон meizu u10 в ньому дуже погана якість фото і при загрузці в соц.мережі взагалі псується якість.я можу замінити його на інший точний такий самий але інший???
  • Світлана Болгар Bolgar Svitlana 12.01.2017 13:22
    Доброго дня, Альона!
    Опишіть, будь ласка, детальніше проблему поганих фотографій з камери купленого телефона Meizu U10.
    Якщо фотографії виходять не дуже чіткі - спробуйте змінити налаштування Вашої камери. Також потрібно перевірити чи знята плівка на задній панелі телефону. Є шанс, що вона лишилась непоміченою та впливає на якість фотографій.

    Альона, зверніть, будь ласка, увагу на те, що при завантаженні фотографій в соц.мережі, якість фото автоматично урізається. Це особливості роботи певних соц.мереж з фотографіями.



  • vfhvtkfl vfhvtkfl 17.01.2017 15:41
    В ноябре куплен ноутбук АСЕR,накрылся в январе,вместо обмена отправили в сервис центр,забрали,через день аналогичная ситуация. Требую,на основании ст,1 ЗАКОНА УКРАИНЫ "О защите прав потребителя" обмена товара ненадлежащего качества на новый,либо возврата денежных средств. Вместо этого,ваши уполномоченные лица заявляют,что протестируют комп,заменят начинку и отдадут. Это нонсенс!!!!! Если бы я хотела купить ноутбук б/у,я бы не пошла в вашу торговую точку(хотя имеются сомнения о новизне товара в трт). И возникает вопрос: если товар ,выпущен производителем некачественный-он априори возвращается производителю на основании рекламации . Почему же вы гоняете своих покупателей по замкнутому кругу??????
  • Elena1108 Elena1108 13.03.2017 12:24
    Доброго дня, така ж сама ситуація meizu u10 був придбаний у Вашому магазині, на сьогодні якість фото не погана проте при спілкуванні через соціальні мережі якість зображення камери жахлива, екран темний, а в кращому випадку проявляться темний силует. Також заряду батереї вистачає максимум на 4-5 годин при тому, що за цей період робиться 2-3 дзвінка. Хотіла б замінити дану модель телефону на таку ж.
  • Elena1108 Elena1108 13.03.2017 12:26
    Налаштування камери та плівку вже перевіряли.
  • Ірина Кумановська Кумановська Ірина 13.03.2017 16:30
    Доброго дня, Олено!
    Уточніть, будь ласка, коли саме була здійснена покупка Вашого телефону?
    Олено, зверніть увагу на те, що Ви маєте право повернути товар протягом 21 дня після здійснення покупки.
    А також, ми надіслали Вам листа на електронну адресу, для вирішення Вашого питання.
  • prodigo prodigo 29.03.2017 17:54
    Немного сниму занавес с вашими Мейзу
    Проблемы с Мейзу обусловлены прошивкой телефона, (операционной системой).
    Была у меня похожая проблемка с моим Мейзу мх5 ноте.
    Все дело в том что Китайцы с прошивкой намудрили так что батарея держала меньше суток, бывало даже 2-3 раза заряжать приходилось за день. Пример: ложусь спать 86% батареи утром 2%.
    Вопрос решил прошивкой новой системы правда китайской пришлось отдельно русифицировать.
    Теперь как результат батарея исправно держит в активном пользовании (телефон из рук за день не отпускаю - если не интернет так игры или звонки) также улучшилось качество камеры - она программно плохо работала.
    Так что кто не боится обращайтесь. ноль5десятдевятсот16ноль497
  • teqeela2014 teqeela2014 17.04.2017 19:30
    Купила у вас телефон Meizu M3s mini. Не работает сенсорная кнопка и датчик отпечатков пальцев, также в заблокированном состоянии самопроизвольно выключается. Сенсорная кнопка отказала после 3-х месяцев использования . После прочтения соответствующих форумов выяснилось, что такая проблема не только у меня. Это заводской брак или что-то другое???
  • Анатолій Семенюк Анатолій Семенюк 18.04.2017 12:25
    Доброго дня, Катерино!
    Для того, щоб виявити причину поломки, Вам потрібно принести телефон у наш сервісний центр.
    Діагностика буде проводитись на авторизованому сервісному центрі.

    Катерино, ми відправили лист на Вашу електронну адресу, з деталями вирішення даного питання.
  • Дмитро Стрілець Дмитро Стрілець 19.07.2017 09:40
    Сервіс просто жах, здав по гарантії телефон, три тижні ніяких про нього звісток, в магазинах і в сервісном надавали різну інформаці, одні кажуть що він в Хмельницькому, інші, що в Києві. Після трьох тижнів "війни" перетелефонували і повідомили, що пристрій відремонтовано і він їде з Києва - прийдіть заберіть... Прийшов, а мені повідомляють, що він буде в вечері прийдіть пізніше, йду знову і він, раптом опиняється в Хмельницькому. Так вже четвертий тиждень чекаю девайс і коли заберу не знаю. Лайно не сервіс !!!
  • Ольга Тарнавська Оля Тарнавська 19.07.2017 09:56
    Доброго дня, Дмитре!
    Нам дуже прикро, що сталась така ситуація.
    Ми хотіли би більш детально в ній розібратись.

    Дмитре, будь ласка, уточніть номер Вашої сервісної квитанції.
    А також, ми надіслали Вам листа на електронну адресу, для з'ясування деталей Вашого ремонту.
  • DAntES DAntES 20.07.2017 14:18
    Дмитро Стрілець, так вы бы с законом ознакомились и не было бы у вас таких проблем. Во первых, пункт про ремонт в течение 60 дней, который Технопростор включил в свой договор о гарантийном ремонте вы принимать не обязаны и вправе требовать его исключить. По закону ремонт может длиться 14 дней.

    Далее вам нужно было написать заявление, с просьбой выдать вам замену на время ремонта. При чём замена должна быть аналогичного надлежащего качества, т. е. товар, обладающий теми же основными потребительскими свойствами, что и приобретенный им товар.

    А далее, каждый день просрочки гарантийного ремонта или невыдачи вам замены, карается штрафом в размере 1% от стоимости товара за каждый день, отдельно для каждого пункта.

    Заяление о замене, кстати, можете пойти написать прямо сейчас. Как правило, ваш телефон найдётся практически мгновенно.
  • Оксана Оксана 29.09.2017 16:48
    Доброго дня.Допоможіть вирішити ситуацію.Купила в червні телефон Хуавей в серпні телефон віддала на ремонт в автор.серв.центр (мав плями на екрані).ремонтували 6 тижнів,а коли я його забрала там були інші дефекти екрану,порекомендували знов віддати на ремонт.як мені бути коли телефон більше на ремонті ніж в користуванні.хотіла би заміни товару на новий або повернення коштів.
  • Ольга Тарнавська Оля Тарнавська 29.09.2017 17:12
    Доброго дня, Оксано!
    Дякуємо Вам за звернення.

    Ми відправили Вам листа на електронну адресу, для з'ясування деталей Вашого ремонту.
  • victol victol 13.12.2017 17:11
    Добрий день!
    Купував у вас microSDHC карту памяті Transcend 32Gb. Через майже 2 роки карта вийшла з ладу. Чек зберігся. Подзвонив у Ваш СЦ, сказали, що гарантія тільки 1 рік. Заходжу на сайт виробника, там перевіряю статус гарантії по серійному номеру-статус "Lifetime Warranty" (пожиттєва гарантія). Там розписано по крокам, як обміняти через роздрібного продавця, в якого купував товар, по гарантії Lifetime Warranty. У Вас це діє чи ні?
    До речі, у інших відомих інтернет-магазинах України на цей товар вказано строк гарантії 5 років. У Вас-всього 1 рік...Що скажете?
  • Ірина Кумановська Кумановська Ірина 14.12.2017 10:51
    Доброго дня, Вікторе!

    Більш детальну інформацію, стосовно питання, ми відправили на Вашу електронну адресу.
  • DarkLilit DarkLilit 10.01.2018 20:02
    покупал значит эту мышь для гейминга, спустя 5 дней левый клик перестал щелкать, по гарантии понес в сер. центр чтоб вернуть деньги, спустя три дня мне заявляют что на скользящей поверхносте царапины которые не видны глазу!!! и что дальше, мне не вернули деньги, а я вместо игровой мышью с куском **** а еще мне сказали что вряд ли починят, но ты оставишь мышь еще 14 или даже месяц и при этом не зная починят или нет. а проще нельзя было поступить!?
  • DarkLilit DarkLilit 10.01.2018 20:04
    мышь Steelseries Rival 500
  • Юлія Константінова Юлія Константінова 11.01.2018 13:17
    Добрый день!
    Спасибо Вам за комментарий.

    Более подробную информацию, по вопросу, мы отправили на Ваш электронный адрес.
  • Ольга Тарнавська Оля Тарнавська 27.01.2019 15:25
    Доброго дня!
    Дякуємо Вам за звернення.
    Зверніться, будь ласка, в наш сервісний центр, який знаходиться за адресою: вул. Прибузька, 4, графік роботи: пн-пт: 9.00-19.00, сб: 9.00-17.00, нд - вихідний.
  • Сергей Краснюк sergey.krasnyuk 21.11.2021 17:09
    Добрый день. Если утерял чеки с магазина а хотел бы вернуть товар, что можно сделать. на карте же есть чеки про оплату???
  • zamoroka zamoroka 23.11.2021 14:18
    Доброго дня.
    Зверніться, будь ласка, в магазин, в якому ви купували товар.
    Менеджери допоможуть Вам вирішити дану ситуацію.
Щоб залишити коментар, зареєструйтесь або авторизуйтесь.
Стан бонусів на карті
Стан ремонту
Останні повідомлення на форумі

Повідомити про помилку на сайті

Адреса сторінки:
Текс з помилкою:
Коментар:
Дякуємо!

Ваше повідомлення відправлено.