На всі товари, придбані в мережі магазинів “Технопростір”, розповсюджується дія закону України “Про захист прав споживачів”.
Для запобігання непорозумінь, будь ласка, уважно ознайомтесь з правилами обміну або повернення товару.
У законодавстві України можуть бути дві правомірні причини, за якими Ви можете повернути або обміняти товар:
-
Неналежна якість товару: якщо товар не відповідає заявленій виробником якості (товар несправний, має істотні недоліки, що унеможливлюють його використання (провина компанії-виробника або компанії-постачальника));
-
Належна якість товару: товар повністю відповідає всім вимогам, але з якихось причин не влаштовує покупця.
Правила обміну або повернення товару належної якості.
Якщо Ви придбали у нас товар, який відповідає заявленій якості, відповідає всім вимогам, але не задовольняє Вас за формою, кольором, габаритами, фасоном або з інших причин не може бути Вами використаний за призначенням - Ви маєте право на обмін або повернення товару протягом 21 дня з моменту його придбання в мережах магазинів "Технопростір".
Обмін/повернення товару можуть бути здійснені якщо:
-
товар не використовувася;
-
збережено товарний вигляд покупки;
-
збережені споживчі властивості, пломби, ярлики;
-
збережені всі отримані від продавця документи (чеки, гарантійні талони, інструкція з експлутації).
Що означають ці пункти?
-
Товар не використовувався: всі електронні та цифрові пристрої поставляються від виробника з програмним забезпеченням за замовчуванням. Під час перевірки авторизованим сервісним центром товару, який клієнт хоче повернути, у разі виявлення сторонніх програм, змін у налаштуванні, слідів використовування (завантажені файли, відеозаписи, фотографії тощо) - АСЦ та магазин можуть скористатися правом відмовити клієнтові.
-
Товарний вигляд покупки: новий товар, що реалізується на магазині, має новий вигляд без механічних пошкоджень. Також товар має заводську упаковку та захисні плівки, в які зазвичай упакований сам пристрій, зарядний пристрій до нього, всі дроти, батарея, а також навушники. Будь ласка, пам’ятайте, що при поверненні товару, на ньому повинні бути відсутні будь-які потертості, подряпини; а упаковка та захисні плівки не повинні бути пошкоджені.
-
Пломби та ярлики також повинні бути на своєму місці. Зірвана пломба може коштувати Вам відмови при поверненні товару або відмови на гарантійне обслуговування пристрою!
-
Всі отримані від продавця документи також потрібно зберігати. Для повернення коштів за товар Вам потрібно буде надати ОРИГІНАЛИ чека та гарантійного талона.
Порушення будь-якого з цих пунктів можуть стати підставою для відмови в обміні або поверненні товару!
Правила обміну або повернення товару неналежної якості.
Діагностику та встановлення статуса неналежної якості товару проводить авторизований сервісний центр. Це означає, що перш, ніж надійде рішення про обмін товару або повернення грошей за товар клієнтові - його спочатку потрібно відправити до АСЦ.
Покупець може повернути товар неналежної якості, якщо недоліки істотні та виникли з вини виробника.
Якщо недоліки неістотні, покупець має право на безоплатне їх усунення у встановлений законодавчий термін.
Усунення недоліків, що виникли внаслідок неправильної експлуатації, також проводиться за рахунок покупця.
Ви можете ознайомитись з повним текстом Закону про захист прав споживачів самостійно.
Опишіть, будь ласка, детальніше проблему поганих фотографій з камери купленого телефона Meizu U10.
Якщо фотографії виходять не дуже чіткі - спробуйте змінити налаштування Вашої камери. Також потрібно перевірити чи знята плівка на задній панелі телефону. Є шанс, що вона лишилась непоміченою та впливає на якість фотографій.
Альона, зверніть, будь ласка, увагу на те, що при завантаженні фотографій в соц.мережі, якість фото автоматично урізається. Це особливості роботи певних соц.мереж з фотографіями.
Уточніть, будь ласка, коли саме була здійснена покупка Вашого телефону?
Олено, зверніть увагу на те, що Ви маєте право повернути товар протягом 21 дня після здійснення покупки.
А також, ми надіслали Вам листа на електронну адресу, для вирішення Вашого питання.
Проблемы с Мейзу обусловлены прошивкой телефона, (операционной системой).
Была у меня похожая проблемка с моим Мейзу мх5 ноте.
Все дело в том что Китайцы с прошивкой намудрили так что батарея держала меньше суток, бывало даже 2-3 раза заряжать приходилось за день. Пример: ложусь спать 86% батареи утром 2%.
Вопрос решил прошивкой новой системы правда китайской пришлось отдельно русифицировать.
Теперь как результат батарея исправно держит в активном пользовании (телефон из рук за день не отпускаю - если не интернет так игры или звонки) также улучшилось качество камеры - она программно плохо работала.
Так что кто не боится обращайтесь. ноль5десятдевятсот16ноль497
Для того, щоб виявити причину поломки, Вам потрібно принести телефон у наш сервісний центр.
Діагностика буде проводитись на авторизованому сервісному центрі.
Катерино, ми відправили лист на Вашу електронну адресу, з деталями вирішення даного питання.
Нам дуже прикро, що сталась така ситуація.
Ми хотіли би більш детально в ній розібратись.
Дмитре, будь ласка, уточніть номер Вашої сервісної квитанції.
А також, ми надіслали Вам листа на електронну адресу, для з'ясування деталей Вашого ремонту.
Далее вам нужно было написать заявление, с просьбой выдать вам замену на время ремонта. При чём замена должна быть аналогичного надлежащего качества, т. е. товар, обладающий теми же основными потребительскими свойствами, что и приобретенный им товар.
А далее, каждый день просрочки гарантийного ремонта или невыдачи вам замены, карается штрафом в размере 1% от стоимости товара за каждый день, отдельно для каждого пункта.
Заяление о замене, кстати, можете пойти написать прямо сейчас. Как правило, ваш телефон найдётся практически мгновенно.
Дякуємо Вам за звернення.
Ми відправили Вам листа на електронну адресу, для з'ясування деталей Вашого ремонту.
Купував у вас microSDHC карту памяті Transcend 32Gb. Через майже 2 роки карта вийшла з ладу. Чек зберігся. Подзвонив у Ваш СЦ, сказали, що гарантія тільки 1 рік. Заходжу на сайт виробника, там перевіряю статус гарантії по серійному номеру-статус "Lifetime Warranty" (пожиттєва гарантія). Там розписано по крокам, як обміняти через роздрібного продавця, в якого купував товар, по гарантії Lifetime Warranty. У Вас це діє чи ні?
До речі, у інших відомих інтернет-магазинах України на цей товар вказано строк гарантії 5 років. У Вас-всього 1 рік...Що скажете?
Більш детальну інформацію, стосовно питання, ми відправили на Вашу електронну адресу.
Спасибо Вам за комментарий.
Более подробную информацию, по вопросу, мы отправили на Ваш электронный адрес.
Дякуємо Вам за звернення.
Зверніться, будь ласка, в наш сервісний центр, який знаходиться за адресою: вул. Прибузька, 4, графік роботи: пн-пт: 9.00-19.00, сб: 9.00-17.00, нд - вихідний.
Зверніться, будь ласка, в магазин, в якому ви купували товар.
Менеджери допоможуть Вам вирішити дану ситуацію.