loading
tehnoprostir (044) 222-8-223 (096) 2000-959
Telegram (099) 2000-959 (063) 2000-959
[email protected] Графік роботи Call-центру: пн.-нд. з 09.00 до 19.00
Ноутбуки
Телефони,
планшети
Комп'ютери, мережеве обладнання
Оргтехніка,
витратні матеріали та канцелярія
ТВ, Аудіо, Фото, Відео
Побутова техніка
Відеонагляд
та охорона
Все для дому

ПУБЛІЧНА ОФЕРТА
Я (надалі – «Я» та/або «Користувач» та/або «Покупець») погоджуюсь з умовами цієї  Оферти  (надалі – « Правила» та/або «Угоди») і сайт https://tehnoprostir.com.ua/ (надалі – «Продавець», «Сайт» та/або «Компанія» та/або «Організатор») використовуючи сайт: tehnoprostir.com.ua  та/або інші сервіси (надалі разом іменуються як «Он-лайн платформа Технопростір» та/або «Он-лайн платформа»), при замовленні, листуванні, телефонній розмові, залишенні відгуків тощо, надаю згоду на обробку і захист своїх персональних даних, як Користувача, в обсязі, порядку, відповідно до мети обробки згідно з Політикою конфіденційності, розміщеною тут ( посилання на Політику): (надалі – «Політика»).
Договір вважається укладеним з моменту заповнення Покупцем форми замовлення та натискання кнопки «Підтвердити Замовлення» на сторінці оформлення замовлення в Розділі «Кошик» і отримання Покупцем від Продавця підтвердження замовлення в електронному вигляді, а також з моменту замовлення Покупцем в усній (по телефону) або письмовій (через Viber, Telegram та інші месенджери або електронну пошту) формі та підтвердження Продавцем отримання даного замовлення.
1. Визначення термінів.
1.1. Оферта – публічна пропозиція Продавця, адресована невизначеному колу осіб, укласти Договір купівлі – продажу товарів в порядку та на умовах, що містяться в Договорі.
1.2. Товар – перелік найменувань асортименту, представлений на Сайті . Публічна Оферта — пропозиція Організатора, адресована Користувачам/потенційним Користувачам, прийняти умови даних правил на визначених нижче умовах.
1.3. «Продавець», «Сайт» та/або «Компанія» та/або «Організатор» - Інтернет-магазин (Сайт) — засіб для представлення та або реалізації товару, шляхом вчинення електронного правочину в інформаційно-телекомунікаційній мережі за адресою Tehnoprostir.com.ua.
1.4. Акцепт — повне та безумовне, прийняття Покупцем/Користувачем умов Публічної оферти шляхом проходження процедури Верифікації телефонного номеру. Моментом Акцепту вважається вибір Покупцем такої опції у відповідному розділі інтернет магазину на сайті Tehnoprostir.com.ua.
1.5. Персональний кабінет — сервіс за допомогою якого покупець має можливість отримати інформацію про зроблені замовлення, покупки та Бонусний Рахунок Користувача, а також інші активності здійснювані покупцем на сайті інтернет-магазину.
1.6. Організатор — юридична особа , що визначає умови та правила користування Бонусним Рахунком, та здійснює управління та організацію всіх процедур, які є невід`ємною частиною функціонування Програми лояльності .
1.7. Програма лояльності (далі за текстом — Програма) система винагородження Учасників/Користувачів Бонусного Рахунку шляхом надання їм привілеїв та бонусів, які можуть використовуватись, як знижка при купівлі товарів у Точці Продажу або у Партнерів Програми.
1.8. Бонусний Рахунок — віртуальний депозитарій Бонусів Користувача, з якого можуть бути списані Бонуси під час розрахунку Користувача за товар, та на який можуть бути нараховані Бонуси при виконанні Користувачем умов їх отримання.
1.9. Користувач Рахунку (далі Користувач) — дієздатна фізична особа, яка досягла 18-річного віку, має громадянство України, та Акцептувала умови даної публічної оферти.
1.10. Партнер Програми — суб’єкт господарювання, який відповідно до умов та правил участі у Програмі лояльності «Бонусний Рахунок» нараховує Користувачам Бонуси та/або надає їм можливість отримати інші заохочення. Актуальний перелік Партнерів Програми за їх наявності розміщується на сайті tehnoprostir.com.ua
1.11. Персональний Номер Користувача (далі — ПНУ) — унікальний номер, що закріплюється за кожним Користувачем у форматі номеру українського GSM-оператора, необхідний для ідентифікації Користувача в інформаційній системі Організатора.
1.12. Бонус — віртуальна одиниця, що нараховується Користувачу та накопичується на його Бонусному Рахунку, та може бути використана під час розрахунку за товари для отримання знижки. Бонус не є грошовою одиницею та не може бути обміняний на грошові кошти.
1.13. Анкета — електронний реєстраційний документ (опитувальник), що розташований у Персональному Кабінеті авторизованого відвідувача сайту tehnoprostir.com.ua та заповнюється останнім для реєстрації та отримання права використання Бонусного Рахунку.
1.14. Точка продажу — інтернет-магазин tehnoprostir.com.ua
1.15. Транзакція — операція з оплати товарів, які замовлені Користувачем на сайті.
1.16. Верифікація телефонного номеру (далі — Верифікація) — процедура підтвердження Користувачем вказаного під час реєстрації власного номеру телефону будь-якого українського GSM-оператора з метою запобігання доступу сторонніх осіб до Бонусного Рахунку Користувача.
1.17. «Кур’єрська доставка» — безпосередня передача Товару від Продавця до Покупця залученими Продавцем третіми особами та/або Продавцем.
2. Загальні положення
2.1. Ця Угода є договором приєднання у розумінні ст. 634 Цивільного кодексу України.
2.2. Компанія рекомендує користувачам Сайту ознайомитися з цими Правилами, а також Політикою Компанії по обробці персональних даних. Користуючись Сайтом, ви підтверджуйте свою згоду з положеннями цих Правил, а також Політикою Компанії по обробці персональних даних.
2.3. Компанія може у будь-який час змінювати умови, викладені в цих Правилах, і такі зміни набирають чинності негайно після їх оприлюднення на Сайті.
2.4. Ви зобов’язані ознайомлюватися з цими Правилами перед кожним користуванням Сайтом. Якщо Ви продовжуєте користуватися Сайтом після оприлюднення змінених Правил, це означає Вашу згоду на дотримання Правил з усіма його змінами.
2.5. Якщо будь-які умови цих Правил або зміни до них неприйнятні для Вас, Ви можете не розпочинати користування Сайтом або припинити користування Сайтом.
2.6. Компанія дозволяє Вам переглядати та завантажувати матеріали цього Сайту тільки для особистого некомерційного використання, за умови збереження Вами всієї інформації про авторське право та інших відомостей про право власності, що містяться у вихідних матеріалах і будь-яких їхніх копіях. Забороняється змінювати матеріали цього Сайту, а також поширювати або демонструвати їх в будь-якому вигляді або використовувати їх будь-яким іншим чином для суспільних або комерційних цілей. Будь-яке використання цих матеріалів на інших сайтах або в комп'ютерних мережах забороняється.
2.7. Матеріали та послуги цього Сайту надаються «як є» без будь-яких гарантій. Компанія не гарантує точності та повноти матеріалів, програм і послуг, що надаються на цьому Сайті. Компанія в будь-який час без повідомлення може вносити зміни в матеріали та послуги, що надаються на цьому Сайті, а також у згадувані в них продукти й ціни. У разі старіння матеріалів і послуг на цьому Сайті Компанія не зобов'язана оновлювати їх. Компанія ні за яких обставин не несе відповідальності за будь-які збитки (включаючи, але не обмежуючись збитком від втрати прибутку, даних або від переривання ділової активності, втрачену вигоду, тощо), що виникли внаслідок використання, неможливості використання або результатів використання цього Сайту.
2.8. Реєструючись на Сайті, ви погоджуєтеся надати достовірну та точну інформацію про себе та свої контактні дані. У результаті реєстрації ви отримуєте логін і пароль, за безпеку яких Ви несете відповідальність самостійно. Ви також несете відповідальність за всі дії під вашим логіном і паролем на Сайті. У разі втрати реєстраційних даних Ви зобов'язуєтеся повідомити Компанії про це. Звертаючись до Компанії або залишаючи коментарі на Сайті, ви несете відповідальність, що дане повідомлення не є незаконним, шкідливим, загрозливим, наклепницьким, ображає моральність, порушує авторські права, пропагує ненависть і/або дискримінацію людей за расовою, етнічною, статевою, релігійною, соціальною ознаками, містить образи на адресу конкретних осіб або організацій, а також будь-яким іншим чином порушує чинне законодавство України. Ви погоджуєтеся, що будь-яке Ваше повідомлення Компанія може видаляти без Вашої на те згоди, а також безоплатно використовувати на свій розсуд. Компанія не несе відповідальності за будь-яку інформацію, розміщену користувачами Сайту. Компанія використовує різні технології для збору та зберігання інформації, коли Ви відвідуєте Сайт. Це може включати в себе запис одного або декількох куки або анонімних ідентифікаторів. Компанія також використовує куки та анонімні ідентифікатори, коли Ви взаємодієте з послугами, запропонованими нашими партнерами, такими як рекламні послуги, наприклад, які можуть з'явитися на інших сайтах.
2.9. Програма лояльності «Бонусний Рахунок» не є азартною грою, лотереєю, послугою у сфері грального бізнесу.
2.10. Програма лояльності «Бонусний Рахунок» діє по всій мережі магазинів «Технопростір» по всій території України.
3. Предмет Договору
3.1. Продавець зобов’язується передати у власність Покупцю Товар, а Покупець зобов’язується оплатити і прийняти Товар на умовах цього Договору. 
3.2. Датою укладення Договору-оферти (акцептом оферти) та моментом повного й беззаперечного прийняттям Покупцем умов Договору вважається дата заповнення Покупцем форми замовлення, розміщеної на сайті Інтернет-магазину, за умови отримання Покупцем від Продавця підтвердження замовлення в електронному вигляді.
3.3. Договір діє до повного виконання сторонами всіх умов цього Договору.
 
4. Ціни, опис, наявність товару, доставка
4.1. Ціни на Товари та послуги визначаються Продавцем самостійно та вказані на сайті Інтернет-магазину. Ціна Товару вказується в гривнях.
4.2. Вартість та асортимент товарів на Сайті може бути змінена Продавцем на власний розсуд в будь-який час без необхідності повідомлення про це Покупця. При цьому, вартість товарів, що вказана на Сайті на час оформлення конкретного замовлення, є актуальною для оформлення цього замовлення.
4.3. Товар передається Покупцю лише за умови оплати повної вартості Товару. Зобов’язання Покупця по оплаті Товару вважаються виконаними з моменту надходження Продавцю коштів на його рахунок.
4.4. Оплата товарів/послуг здійснюється в готівковій та безготівковій формі в національній валюті України.
4.5. Опис товарів, що розміщений на Он-лайн платформі, в тому числі ціни позначені на Он-лайн платформі та інформація щодо наявності товарів, може змінюватись. Користувач сайту зобов’язаний докласти зусиль та ознайомитись  з інформацією про товар. Купуючи товар через Сайт Покупець погоджується з тим, що ознайомився з описом та характеристиками товару і правилами його експлуатації в момент оформлення замовлення. 
4.6. Сума замовлення може змінюватись в залежності від ціни, кількості, номенклатури товару наявного у продавця на дату відвантаження. Остаточна вартість товару зазначається в розрахункових та/або товаросупровідних документах, що надаються покупцеві (або його представнику) під час отримання замовлення. У випадку відсутності товару продавець може в односторонньому порядку скасовувати замовлення.
4.7. Способи, порядок і терміни доставки Покупець погоджує з оператором Продавця в момент оформлення покупки.
4.8. Товар може передаватись покупцеві шляхом кур’єрської доставки або ж на магазинах «Технопростір» ( посилання на магазини).
4.9. Право власності та ризик випадкової втрати або пошкодження товару переходить до Замовника або його Представнику з моменту отримання товару шляхом і підписання Сторонами товарного чека та / або замовлення (та/ або доручення на придбання і доставку товару) на доставку.
4.9.1.Підписуючи дану згоду (оферту) Сторони не заперечують, що Постачальник застосовує при підписанні супровідної документації факсимільний підпис (факсиміле) уповноваженої особи. Застосування факсиміле вважається вчиненим особою належним чином, оскільки особа вважається наділеною достатнім обсягом повноважень, що не потребує перевірки чи підтвердження з боку іншої сторони. Документи, підписані із застосуванням факсиміле мають юридичну силу та є  оригіналами.
4.10. Доставка товару здійснюється власними силами співробітниками Продавця відповідно до умов доставки, або із залученням третіх осіб (перевізника).
4.11. При отриманні товару Замовник повинен у присутності представника кур'єра перевірити відповідність Товару якісним і кількісним характеристикам, (найменування товару, кількість, комплектність).
4.12. Замовник або Представник Замовника під час приймання товару підтверджує своїм підписом в товарному чеку та / або замовленні на доставку товарів, що не має претензій до кількості товару, зовнішнім виглядом і комплектності товару
5. Права та обов’язки Сторін
5.1. Продавець зобов’язаний:
5.1.1. Передати Покупцеві товар у відповідності до умов цього Договору та замовлення Покупця.
5.2. Продавець має право:
5.2.1 Змінювати умови цього Договору, а також ціни на Товари та послуги, в односторонньому порядку, розміщуючи їх на сайті Інтернет-магазину. Всі зміни набувають чинності з моменту їх публікації.
5.2.2 Продавець має право залучати третіх осіб для виконання своїх зобов’язань перед Покупцем;
5.2.3 Припинити надання Послуг Замовнику у випадку порушення Замовником умов, передбачених цими Правилами.
5.2.4 Отримати оплату за товари / послуги згідно з умовами цих Правил.
5.2.5 Продавець залишає за собою право час від часу без попереднього повідомлення вносити зміни в політику файлів Cookies.
5.2.6 Продавець не несе відповідальності за зміст зовнішніх веб-сайтів.
5.2.7 Продавець має право заблокувати доступ Покупця до Інтернет-магазину в разі порушення останнім умов цього Договору.
5.3. Покупець зобов’язується:
5.3.1. До моменту укладення Договору ознайомитися зі змістом Договору, умовами Договору і цінами, запропонованими Продавцем на сайті Інтернет-магазину.
5.3.2 На виконання Продавцем своїх зобов’язань перед Покупцем останній повинен повідомити всі необхідні дані, що однозначно ідентифікують його як Покупця, і достатні для доставки Покупцеві замовленого Товару.
5.3.3 При реєстрації на сайті Продавця Покупець зобов’язаний вказати номер мобільного телефону, як основний засіб зв’язку, на який в подальшому Продавець може відправляти інформаційні повідомлення, що стосуються надання послуг відповідно до цього договору (наприклад, повідомлення про статус замовлення, інформування про зміни в роботі сервісу і т.д.). Покупець зобов’язується не реєструвати більше одного облікового запису.
5.3.4 Забезпечити постійне функціонування Основного засобу зв’язку, а також протягом 3 (трьох) календарних днів після зміни такого номера телефону повідомити про це Продавця електронною поштою на адресу __________________________-.
5.3.5 Покупець зобов’язується в повному обсязі розраховуватись за надані йому Продавцем Товари/Послуги, а також зобов’язується самостійно знайомитися з інформацією про умови обслуговування і ціни на Сайті Продавця.
5.3.6 Покупець дає свою згоду на використання Сайтом Продавця файлів Cookies. Покупець має право відмовитися від використання файлів Cookies, однак при подальшому використанні сайту Продавця, Покупець автоматично погоджується на використання файлів Cookies.
5.3.7 Покупець дає свою згоду на отримання від Продавця Повідомлень, пов’язаних з наданням послуг, на електронну пошту (email) і / або через службу коротких повідомлень (SMS) і / або Viber-повідомлень, і / або Telegram-повідомлень.
5.4. Покупець має право:
5.4.1. Отримувати товари / послуги від Продавця відповідно до умов цього Договору.
5.4.2 Звертатися до Продавця зі скаргами та пропозиціями щодо покращення якості товарів / послуг, що надаються.
6.Оформлення Замовлення
6.1. Покупець самостійно оформляє замовлення в Інтернет-магазині через форму «Кошика», або зробивши замовлення електронною поштою чи за номером телефону, вказаним в розділі контактів Інтернет-магазину.
6.2. Продавець має право відмовитися від передання замовлення Покупцеві у випадку, якщо відомості, вказані Покупцем під час оформлення замовлення, є неповними або викликають підозру щодо їх дійсності.
6.3. Покупець несе відповідальність за достовірність наданої інформації при оформленні Замовлення.
6.4. Укладаючи Договір, тобто акцептуючи умови даної пропозиції (запропоновані умови придбання Товару), шляхом оформлення Замовлення, Покупець підтверджує наступне:
а) Покупець цілком і повністю ознайомлений, і згоден з умовами цієї пропозиції (оферти);
б) він дає дозвіл на збір, обробку та передачу персональних даних. Дозвіл на обробку персональних даних діє протягом усього терміну дії Договору, а також протягом необмеженого терміну після закінчення його дії.
7. Гарантія повернення та ремонту придбаного товару
7.1. Ви можете повернути новий товар без слідів експлуатації протягом 14 днів з моменту купівлі.
7.2. Для виконання гарантійного ремонту пристрою при собі повинен бути повний комплект супровідних документів: гарантійний талон та документ підтвердження покупки. Також бажано здавати пристрій із комплектацією виробника: зарядний пристрій, блок живлення, навушники тощо.  Зверніть увагу: не всі категорії товарів підлягають поверненню згідно із законом «Про захист прав споживачів».
7.3. Можна повернути товар, якщо:
7.3.1. при огляді нового товару вам не підійшов колір або розмір;
7.3.2. товар не такий, як ви очікували;
7.3.3. товар не відповідає опису або фото;
7.4. товар неналежної якості
7.5. товар не має втратити товарний вигляд, має бути збережено упаковку, товарний чек (або видаткову накладну), гарантійний талон.
7.6. Алгоритм  дій при поверненні товару
7.6.1. Перевірте, чи ваш товар підлягає поверненню.
7.6.2. Покладіть новий товар без слідів експлуатації в оригінальну упаковку. Якщо товар складається з кількох частин, повернути треба весь комплект. Переконайтеся, що нічого не загубилося і ви повертаєте товар у тій комплектації, у якій його отримали.
7.6.3. Якщо ви придбали товар з подарунком при поверненні треба надати весь набір (товар разом з подарунком). Інакше номінальну вартість подарунка буде вирахувано із суми повернення.
7.6.4. надіслати копію чеку.
7.6.5. Заповніть бланк повернення товару.
7.6.6. Ремонт придбаної техніки.
7.6.7. Ремонт відбувається лише на заявлені клієнтом несправності.
7.6.8. Під час виконання ремонту діагностика пристрою є безкоштовною. У випадку відмови від ремонту вартість діагностики становить 80 грн.
7.6.9. Задля економії часу, Покупець має можливість скористатись сервісом Експрес-діагностики. Виконання експрес-діагностики несправного пристрою здійснюється впродовж 12 годин.
7.6.10. Можлива відправка техніки нам на ремонт з інших міст перевізником "Нова пошта".  Перед відправкою, повідомте, будь ласка, інформацію про Ваш пристій та його несправність на електронну пошту [email protected], та отримайте підтвердження можливості ремонту та реквізити для відправки.
7.6.11. Термін виконання ремонту регулюється чинним законодавством України, але для товарів імпортного виробництва термін виконання ремонту може бути продовжено на строк до 80 календарних днів. Також термін гарантії від виробника пристрою подовжується на час його перебування в ремонті.
7.6.12. Для наших клієнтів ми створили гарантію в 1 місяць на виконаний ремонт.
У разі повторного звернення з тією ж самою несправністю, ремонт безкоштовний, а у разі неможливості остаточного вирішення проблеми - повернення коштів.
7.6.13. Виріб готовий до видачі замовнику може знаходитись на зберіганні не більше 2-ох місяців. В іншому випадку СЦ залишає за собою право розпоряджатись виробом на власний розсуд згідно чинного законодавства.
7.6.14. Про готовність пристрою клієнт може бути повідомлений за допомогою СМС повідомлення. Також інформацію про стан ремонту можна перевірити на головній сторінці сайту tehnoprostir.com.ua.
8. Застереження щодо ремонту : 
8.1. зі слідами вологи, корозії, падінь – виконується без гарантійних зобов’язань на виконаний ремонт, такі недоліки рахуються, як ознаки порушення умов експлуатації пристрою, не є гарантійними випадками і підлягають платному ремонту. Також клієнт приймає на себе відповідальність за повну або часткову втрату працездатності пристрою в процесі ремонту у випадку наявності таких слідів порушення правил експлуатації. 
8.2. проблеми з флеш-пам’яттю, процесором, основною платою та ін., виглядають як пошкодження програмного забезпечення пристрою ("прошивка") : відображається логотип, але пристрій не вмикається; не завантажується Android та ін.. В таких випадках, після здійснення спроби оновлення програмного забезпечення ("прошивки"), пристрій може перестати вмикатись, що потребуватиме проведення детальної діагностики для визначення апаратної несправності.
8.3. Клієнт приймає на себе відповідальність повної або часткової втрати працездатності пристрою в процесі оновлення програмного забезпечення (BIOS, "прошивка"), у випадку виявлення ознак апаратної несправності компонентів пристрою (флеш-пам'ять, процесор та ін.).
8.4. У випадку, якщо пристрій, зі згоди клієнта, був прийнятий без детального огляду та перевірки внутрішніх пошкоджень, - клієнт розуміє, що несправності та внутрішні пошкодження, які можуть бути виявлені в пристрої при його технічному обслуговуванні, виникли до прийому такого пристрою в ремонт.
9. Сервісний центр не несе відповідальності:
9.1. за збереження інформації на носіях : ми розуміємо якою важливою може бути інформація на вашому пристрої: пам’ятні фотографії, цінні файли, документи і т.д.Тому, будь ласка, перед тим, як здавати пристрій в ремонт, подбайте про те, щоб зберегти всю важливу для вас інформацію з пристрою в надійному місці. Ви можете зробити це як самостійно, так і скориставшись нашою послугою.
9.2. за встановлене на ПК споживачів неліцензійне програмне забезпечення;
9.3. за збереження цілісності захисної плівки або захисного скла.
9.4. Виробник не надає гарантію на програмне забезпечення пристрою та додаткові аксесуари. Наші інженери намагаються якомога акуратніше робити ремонт ваших пристроїв, але іноді, під час складних ремонтів (таких як: ремонт екрану, заміна екрану, заміна сенсорного модуля і т.д.), можуть бути пошкоджені захисна плівка або захисне скло. 
10. Гарантія не надається, якщо:
10.1. порушено цілісність гарантійних пломб;
10.2. є механічні або інші пошкодження, що виникли внаслідок умисних або необережних дій покупця чи третіх осіб;
10.3. пошкодження, викликані використанням товару не за призначенням або з порушенням правил експлуатації.
10.4. було здійснено несанкціоноване розкриття, ремонт або змінено внутрішні комунікації та компоненти товару, змінено конструкцію або схеми товару;
10.5. неправильно заповнено гарантійний талон;
10.6. серійний або IMEI-номер, що зберігається в пам'яті виробу, змінено, стерто або не може бути встановлено, відсутні пломби, наклейки, стікери та інші маркування, передбачені виробником.
10.7. у  разі природного зношення або вичерпання ресурсу;
10.8. порушено правила та умови транспортування та експлуатації виробу, що зазначені в інструкції.
10.9. випадкових пошкоджень, завданих клієнтом, або пошкоджень, що виникли внаслідок недбалого ставлення чи використання (вплив рідини, запиленості, потрапляння всередину корпусу сторонніх предметів, речовин, рідин, комах, сліди впливу температур, хімічних та інших речовин, затоплення, вібрації, невідповідної вентиляції, опромінення, електростатичних розрядів (включаючи блискавку), а також інших видів зовнішнього впливу.;
10.10. дефект спричинено навмисною зміною конструкції, схеми виробу або ж програмного забезпечення.
10.11. на пошкодження внаслідок стихійних лих (природних явищ);
10.12. на пошкодження, викликані аварійним підвищенням або зниженням напруги в електромережі, коливання напруги в мережі живлення, використання неправильного живлення або вхідної напруги, чи неправильним під’єднанням до електромережі;
10.13. використовувалися не передбачені виробником витратні матеріали та аксесуари, запасні частини, елементи живлення, носії інформації.
10.14. пошкодження, викликані дефектами системи, у якій використовувався товар, або що виникли внаслідок з'єднання та підключення товару до інших виробів;
10.15. виявлено вірусне ураження, використання неліцензійного програмного забезпечення або воно не входить в комплект виробу, а також якщо помічено неправильну установку програмного забезпечення.
11. Конкурси та акції
11.1. Он-лайн платформа Технопростір іноді розміщує повідомлення про промо-акції із можливістю зареєструватися онлайн. У таких випадках ми використаємо надану Вами інформацію, щоб провести акцію (наприклад, повідомити Вас у разі виграшу). Через певний час після закінчення промо-акції особисту інформацію ми видаляємо із нашої бази даних, якщо Ви не надали згоди на її збереження та використання для отримання подальшої інформації від нас. Беручи участь в акції ви надаєте однозначну згоду на безкоштовне використання вашого імені, прізвища, фотографії, інтерв’ю або інших матеріалів про вас з рекламною метою, у тому числі право публікації вашого імені та фотографії у засобах масової інформації, будь-яких друкованих, аудіо- та відеоматеріалах, інтерв’ю зі ЗМІ. Таке використання не компенсується (не оплачується).
11.2. Умови щодо передачі персональних даих третім особам в таких випадках визначені в Положенні. (Посилання на політику)
12. Програма лояльності «Бонусний Рахунок» та умови користування ним
12.1. Організатор має право в однобічному порядку призупинити або припинити дію Програми «Бонусний Рахунок», або змінити умови і правила користування Бонусним Рахунком в будь-який час. У разі припинення дії Програми, всі Бонуси, які наявні на Рахунку Користувача на цей момент, можуть бути використані ним протягом 30 (тридцяти) календарних днів з моменту публічного розміщення відповідної інформації про припинення дії Програми на сайті Tehnoprostir.com.ua
12.2. Організатор зобов’язаний публічно повідомляти Користувачів про всі зміни в правилах і умовах користування Бонусним Рахунком шляхом розміщення інформації на сайті Tehnoprostir.com.ua не пізніше, ніж за 30 (тридцять) календарних днів до вступу в силу таких змін.
12.3. Публічне розміщення інформації про будь-які зміни в правилах і умовах користування Бонусним Рахунком на сайті Tehnoprostir.com.ua вважається фактом інформування Користувачів про ці зміни.
12.4. Організатор має право відмовити потенційному Користувачу у бажанні використання Бонусного Рахунку, видалити або припинити дію Персонального Номера Користувача та заблокувати його Бонусний Рахунок у таких випадках:
12.5. Використання або спроба використання Користувачем Персонального Номера, Персонального Кабінету, Бонусного Рахунку способом, який не відповідає Правилам Програми.
12.6. Будь-яка обґрунтована підозра Організатора у зловживаннях з боку Користувача щодо користування Бонусним Рахунком.
12.7. Відсутність активних дій Користувача протягом 36 місяців.
12.8. Інші обставини, які Організатор буде вважати як достатніми для відмови Користувачу у користуванні Бонусним Рахунком.
12.9. Організатор не несе відповідальності за будь-які втрати або збитки Користувача, які можуть виникнути в результаті таких дій.
12.10. Організатор має право в односторонньому порядку списувати з Бонусного Рахунку Користувача бонуси, які були зараховані помилково або пов’язані з купівлею, яка була скасована, у разі повернення товару, а також в разі виявлення шахрайства та / або недобросовісних дій Користувача з Персональним Номером Користувача або Бонусним Рахунком Користувача.
12.11. Будь-яка фізична особа, яка відповідає вимогам зазначеним в п.1.3. даної Оферти , має право стати Учасником Програми «Бонусний Рахунок» та долучитися до користування Бонусним Рахунком шляхом коректного та достовірного заповнення Анкети Користувача, Верифікації власного номеру мобільного телефону та акцепту умов даної Оферти. Виконання умов зазначених в даній Оферті є обов’язковим для всіх Учасників Програми «Бонусний Рахунок» та Користувачів Бонусного Рахунку.
12.12. Користувачі Бонусного Рахунку мають право отримувати та накопичувати Бонуси. При здійсненні покупок у Точках Продажу, Користувачі Бонусного Рахунку мають право отримувати знижки, розмір яких встановлюється Організатором та розраховується на підставі накопичених та використаних Користувачем Бонусів. За фактом розрахованої та наданої знижки, аналогічна сума Бонусів списується Організатором з Бонусного Рахунку Користувача.
12.13. Користувачі Бонусного Рахунку мають право на отримання додаткових переваг, які надаються на встановлених Організатором умовах або згідно правил акційних та маркетингових заходів.
12.14. Користувач надає свою беззаперечну згоду на збір, обробку, зберігання та використання своїх персональних даних Організатором згідно ст.8 Закону України «Про захист персональних даних» Політика чинного законодавства України та умов даної Оферти.
12.15. Доступ до Персональних даних Користувача можуть мати лише уповноважені представники Організатора.
12.16. Інформація про умови та правила користування Бонусним Рахунком є публічною та розміщується на сайті Tehnoprostir.com.ua.
12.17. Основним ідентифікатором Користувача Бонусного Рахунку в інформаційній системі Організатора є його прізвище, ім’я та по батькові, а також Персональний Номер Користувача у форматі номеру українського GSM-оператора.
12.18. Бонусний Рахунок призначений виключно для особистого користування фізичними особами. Бонуси не можна передавати, продавати, отримати компенсацію в т.ч. грошову, або будь-яким іншим способом відчужувати.
12.19. Датою початку користування Бонусним Рахунком є дата Акцепту цих Правил Програми «Бонусний Рахунок» і умов користування Бонусним Рахунком на сайті Tehnoprostir.com.ua.
12.20. Персональний Номер Користувача дійсний в якості ідентифікатора Користувача в системі протягом всього терміну користування Бонусним Рахунком.
12.21. Кожен Користувач Бонусного Рахунку може в будь-який час припинити користуватися Бонусним Рахунком (заблокувати його) та відмовитись від накопичення та використання Бонусів.Для цього необхідно відправити запит на відмову від користування Бонусним Рахунком на сайті Tehnoprostir.com.ua та ввести у відповідне поле смс-код, отриманий на Верифікований номер мобільного телефону Користувача. Після блокування Бонусного Рахунку, всі Бонуси, що були накопичені Користувачем, анулюються без змоги їх відновлення. Заблокований Бонусний Рахунок розблокуванню не підлягає. Блокування можливо тільки у випадку, коли дані особи, яка надсилає запит на блокування бонусного рахунку, збігаються з даними, зареєстрованими в інформаційній системі Організатора.
12.22. У разі зміни номера мобільного телефону Користувача необхідно Верифікувати новий номер мобільного телефона на сайті Tehnoprostir.com.ua у Персональному Кабінеті.
12.23. У разі несвоєчасного інформування Користувачем про зміну номера мобільного телефону, Організатор не несе відповідальності за всі операції, що проводяться на Бонусному Рахунку Користувача до надходження відповідного інформування.
13. Початок використання Бонусного Рахунку
13.1. Щоб почати використання Бонусного Рахунку, потенційний Користувач повинен:
13.1.1. Бути повнолітньою дієздатною фізичною особою та мати громадянство України.
13.1.2. Бути зареєстрованим/авторизованим відвідувачем сайту tehnoprostir.com.ua
13.1.3. Достовірно та коректно заповнити Анкету Користувача
13.1.4. Пройти процедуру Верифікації мобільного номеру телефону шляхом введення у відповідне поле на сайті tehnoprostir.com.ua
13.1.5. коду підтвердження, який висилається Організатором Користувачу у смс-повідомленні на номер мобільного телефону, вказаний Користувачем для Верифікації
13.1.6. Акцептувати умови даної публічної Оферти.
13.2. Процедура Верифікації мобільного номеру телефона Користувача є підтвердженням його погодження з даними Правилами Програми «Бонусний Рахунок».
13.3. Після успішного завершення реєстрації Користувача в інформаційній системі Організатора йому присвоюється Персональний Номер Користувача, надається статус Користувача Бонусного Рахунку та активується Бонусний Рахунок.
13.4. Користувач повідомляється про успішне завершення реєстрації та отримання статусу Користувача Бонусного Рахунку шляхом відображення повідомлення на сайті tehnoprostir.com.ua та шляхом відправки Оператором електронного листа на електронну адресу Користувача, вказану у Анкеті.
13.5. Верифікація мобільного номеру телефона доступна лише для форматів номерів українських GSM-операторів.
14. Порядок нарахування бонусів
14.1. При одноразовій покупці товарів у наших магазинах на 100 грн і більше, кожен клієнт отримує картку лояльності в подарунок з можливістю накопичення бонусів.
14.2. Програма лояльності від  - це бонусна система, де 1 бонус дорівнює 1 гривні, а з кожної покупки ви отримуєте 2% від чеку на Вашу бонусну картку. 
 
14.3. Зарахування бонусів починається з вашої першої покупки. 
 
14.4. Отримати бонуси можна за покупки будь-якого товару у всіх магазинах “Технопростір”, крім точок видачі. Бонуси стають активними на 22 день з моменту покупки і діють цілий рік.
 
14.5. Для використання бонусів Вам необхідно пред'явити картку. 
 
14.6. Якщо покупка перевищує кількість бонусів – ви можете сплатити  різницю готівкою, банківською карткою або ж оформити кредит.
 
14.7. Перевірити баланс своєї бонусної картки можна  на нашому сайті, ввівши номер картки в спеціальне поле на головній сторінці tehnoprostir.com.ua
 
14.8. У разі повернення товару протягом 22 днів з моменту покупки, Вам повертаються використані бонуси на бонусний рахунок та затрачені кошти. Нараховані бонуси за повернену покупку анулюються.
 
14.9. Обмін бонусів на гроші не проводиться.
 
14.10. При розрахунку бонусами, кожна одиниця товару в чеку коштує 1 грн.
 
14.11. Слід пам'ятати: термін дії бонусів складає 1 рік від дня покупки, після спливання цього терміну вони анулюються.
 
14.12. Бонуси не можуть бути використані, як перший внесок кредиту.
 
14.13. Термін використання Бонусного Рахунку є необмеженим. Організатор має право вносити будь-які зміни у терміни використання Бонусного Рахунку у порядку, встановленому дійсними Правилами.
 
14.14. Правила регулюються наказами керівника Організатора та чинним законодавством України.
 
14.15. При розрахунках з Користувачем Організатор має право тимчасово відмовити Користувачу в нарахуванні або використанні Бонусів, у випадку відсутності, на момент звернення Користувача технічної або іншої можливості для цього.
 
14.16. Організатор гарантує, що під час отримання, зберігання, оброблення і використання отриманої від Користувача персональної інформації він буде дотримуватися положень даних Правил та норм чинного законодавства України. У зв’язку з цим Користувач підтверджує, що він ознайомився та повністю (однозначно) погодився із Правилами Програми «Бонусний Рахунок», застереженнями щодо отримання, зберігання, оброблення і використання інформації, зазначеної в Анкеті.
 
14.17. Користувач Бонусного Рахунку надає однозначну згоду на те, що всі дані, в тому числі персональні, зазначені в Анкеті, і дані про здійснені Користувачем покупки можуть бути отримані, збережені, оброблені та використані Організатором й іншими уповноваженими Організатором організаціями та третіми особами без обмеження за строком і територією, у тому числі й за межами України, з метою функціонування Програми, створення нових пропозицій, вивчення споживчого попиту, у маркетингових, інформаційних, рекламних або інших аналогічних цілях, наданні Користувачеві рекламних та інформаційних матеріалів без обмежень.
 
14.18. Організатор залишає за собою право відмовити будь-кому в користуванні Бонусним Рахунком за своїм розсудом, без надання жодних пояснень з цього приводу та без будь-яких негативних наслідків для себе.
 
14.19. Організатор має право в односторонньому порядку вносити зміни в дані Правила, з дотриманням процедур, зазначених для таких випадків у цих Правилах.
14.20. Повідомлення про призупинення або припинення дії Програми «Бонусний Рахунок», а також про зміну Правил Програми вважається направленим Користувачу, якщо воно було розміщено на Сайті та/або у Точках продажу та/або направлене Користувачу на зазначені у Анкеті адреси електронної пошти або номер мобільного телефону.
 
15. Відповідальність
15.1. Організатор або Партнер Програми «Бонусний Рахунок» не несе відповідальності за неповноту або не достовірність даних наданих Користувачами Бонусного Рахунку. Користувачі самостійно відповідають за достовірність наданих ними даних.
15.2. Відповідальність Організатора або Партнера не може перевищувати кількість Бонусів на рахунку Користувача і не включає будь-яку упущену вигоду, непрямі збитки, шкоду завдану третім особам.
15.3. Організатор або Партнер не несе відповідальності за роботу інтернет провайдерів, операторів зв’язку, банківських установ, сервісів оплати Visa/MasterCard, в результаті яких необхідна інформація, дані не надійшли або надійшли із запізненням, були загублені або пошкоджені.
15.4. Організатор або Партнер не несе відповідальності за неможливість нарахування/списання Бонусів у випадку, якщо ім’я та по батькові та / або прізвище, номер телефону або інший спосіб зв’язку були вказані невірно та / або нерозбірливо, або змінені. При цьому такий Користувач не має права на одержання від Організатора/Партнера будь-якої компенсації.
15.5. Організатор/Партнер не вступає в будь-які суперечки стосовно правильності, своєчасності нарахування/списання Бонусів та не несе відповідальності за такі дії.
15.6. У випадку виникнення ситуації, що припускає неоднозначне тлумачення даних Правил, будь-яких спірних питань та / або питань, неврегульованих цими Правилами, остаточне рішення приймається Організатором/Партнером, рішення Організатора/Партнера є остаточним і оскарженню не підлягає.
15.7. Порушення Користувачем Бонусного Рахунку цих Правил або відмова Користувача від належного виконання цих Правил (в т. ч. Механіки, порядку, строків тощо), вважається відмовою Користувача від користування Бонусним Рахунком, така особа не має права на одержання від Організатора/Партнера будь-якої компенсації.
16. Використання персональних даних Користувача
16.1. Інформація, вказана Користувачем в Анкеті (ПІБ, дата народження, номер мобільного телефону, e-mail, поштова адреса і т.п.), є його персональними даними. Персональні дані Користувача є конфіденційною інформацією, збір і подальша обробка персональних даних здійснюється Організатором відповідно до Закону України «Про захист персональних даних», іншими нормативно-правовими актами України.
16.2. Своєю згодою з цими правилами Користувач добровільно надає Організатору зазначені в Анкеті персональні дані для реєстрації в інформаційній системі в якості Користувача Бонусного Рахунку, а також з метою підтримки довгострокового співробітництва з Організатором. Користувач також дає згоду на використання його персональних даних для обробки замовлень на придбання товарів Організатора, отримання рекламних та спеціальних пропозицій, інформації про акції, розіграші, іншої інформації про діяльність Організатора (комерційних партнерів). Для цілей, передбачених цим пунктом, Організатор має право направляти листи, повідомлення та матеріали на поштову адресу, e-mail Користувача, Push-повідомлення, а також відправляти sms-повідомлення, здійснювати дзвінки на вказаний в Анкеті телефонний мобільний номер.
16.3. Користувач надає Організатору право здійснювати обробку його персональних даних, в тому числі: записувати персональні дані в бази даних Організатора (без додаткового повідомлення Користувача про це), здійснювати довічне зберігання даних, їх накопичення, оновлення, зміну (у разі необхідності). Організатор зобов’язується забезпечити захист даних від несанкціонованого доступу третіх осіб, не поширювати і не передавати дані будь-якій третій стороні (крім передачі даних пов’язаним особам, комерційним партнерам, особам, уповноваженим Організатором для здійснення безпосередньої обробки даних для зазначених цілей, а також на обов’язковий запит компетентного державного органу).
16.4. У разі зміни своїх персональних даних Користувач повинен надати Організатору оновлену інформацію, звернувшись за телефоном гарячої лінії Організатора або шляхом внесення змін у розділ «Персональні дані» Персонального Кабінету Користувача на сайті Tehnoprostir.com.ua. У разі невиконання Користувачем даного вимоги, Організатор не несе відповідальності за несприятливі наслідки, пов’язані з використанням застарілих даних.
16.5. Користувач безпосередньо після реєстрації або в будь-який інший момент може встановити заборону (обмеження) на використання його персональних даних. Для цього Користувач повинен звернутися за телефоном гарячої лінії Організатора з відповідним повідомленням. Користувачу також надаються інші права, передбачені статтею 8 Закону України «Про захист персональних даних».
16.6. Анкета Користувача не приймається Організатором у випадку некоректного заповнення даних.
16.7. Організатор зобов’язується вчасно інформувати Користувача про його можливості та винагороди, однак не несе відповідальності за повідомлення, які не були доставлені Користувачу в результаті незалежних від Організатора обставин.
16.8. Користувач надає Організатору право направляти йому будь-яку інформацію комерційного і / або інформаційного характеру про Програму «Бонусний Рахунок» або Партнерів Програми та про інші споживчі пропозиції поштою, електронною поштою, телефоном та / або SMS.
16.9. Дані Користувача, зазначені в Анкеті, є конфіденційними. Доступ до даних мають відповідальні особи Організатора і сам Користувач, а також ці дані можуть бути надані на вимогу правоохоронних та / або інших органів відповідно до чинного законодавства.
16.10. Відповідальність за недостовірність даних у анкеті персональних даних несе Користувач Бонусного Рахунку.
17. Оновлення цієї Угоди
17.1. Коли Ви робите замовлення, берете участь в акції, дослідженнях або іншим чином взаємодієте з нами, ви погоджуєтесь з умовами цієї Угоди  та Політики ( посилання на політику).
17.2. Ми можемо в односторонньому порядку змінювати або оновлювати частини цієї Угоди в будь-який час, без попереднього повідомлення. Будь ласка, час від часу переглядайте Угоду користувача, щоб знати про її зміни та оновлення. Усі зміни до цієї Угоди користувача набувають чинності з моменту їх публікації. У випадку визнання недійсною або нездійсненною будь-якої частини даної Угоди користувача, інші її частини будуть залишатися чинними.
18. Застереження
18.1. Будь ласка, для уникнення непорозумінь — уважно ознайомтесь з даними правилами.
18.2. Відповідно до вимог ст. 634 Цивільного Кодексу України до договорів приєднання, а саме можливості укладання такого договору лише шляхом приєднання однієї сторони до запропонованого договору, своєю участю всі Користувачі Бонусного Рахунку погоджуються з цими Правилами та зобов’язуються їх виконувати.
 

Повідомити про помилку на сайті

Адреса сторінки:
Текс з помилкою:
Коментар:
Дякуємо!

Ваше повідомлення відправлено.