Шановні клієнти!
Для вашого комфорту та з метою уникнення незручностей, під час обслуговування в нашому сервісному центрі, будь ласка, ознайомтесь з наступними умовами роботи.
-
Для виконання гарантійного ремонту пристрою при собі повинен бути повний комплект супровідних документів: гарантійний талон та документ підтвердження покупки.
Також бажано здавати пристрій із комплектацією виробника: зарядний пристрій, блок живлення, навушники тощо.
-
Ремонт відбувається лише на заявлені клієнтом несправності.
-
Ремонт техніки зі слідами вологи, корозії, падінь – виконується без гарантійних зобов’язань на виконаний ремонт.
На жаль, такі недоліки рахуються, як ознаки порушення умов експлуатації пристрою, не є гарантійними випадками і підлягають платному ремонту.
Також клієнт приймає на себе відповідальність за повну або часткову втрату працездатності пристрою в процесі ремонту у випадку наявності таких слідів порушення правил експлуатації. -
Клієнт приймає на себе відповідальність повної або часткової втрати працездатності пристрою в процесі оновлення програмного забезпечення (BIOS, "прошивка"), у випадку виявлення ознак апаратної несправності компонентів пристрою (флеш-пам'ять, процесор та ін.)
Іноді, проблеми з флеш-пам’яттю, процесором, основною платою та ін., виглядають як пошкодження програмного забезпечення пристрою ("прошивка") - відображається логотип, але пристрій не вмикається; не завантажується Android та ін.. В таких випадках, після здійснення спроби оновлення програмного забезпечення ("прошивки"), пристрій може перестати вмикатись, що потребуватиме проведення детальної діагностики для визначення апаратної несправності. -
Сервісний центр не несе відповідальності:
- за збереження інформації на носіях;
Ми розуміємо якою важливою може бути інформація на вашому пристрої: пам’ятні фотографії, цінні файли, документи і т.д. Тому, будь ласка, перед тим, як здавати пристрій в ремонт, подбайте про те, щоб зберегти всю важливу для вас інформацію з пристрою в надійному місці. Ви можете зробити це як самостійно, так і скориставшись нашою послугою.
- за встановлене на ПК споживачів неліцензійне програмне забезпечення;
- за збереження цілісності захисної плівки або захисного скла.
Виробник не надає гарантію на програмне забезпечення пристрою та додаткові аксесуари. Наші інженери намагаються якомога акуратніше робити ремонт ваших пристроїв, але іноді, під час складних ремонтів (таких як: ремонт екрану, заміна екрану, заміна сенсорного модуля і т.д.), можуть бути пошкоджені захисна плівка або захисне скло. -
У випадку, якщо пристрій, зі згоди клієнта, був прийнятий без детального огляду та перевірки внутрішніх пошкоджень, - клієнт розуміє, що несправності та внутрішні пошкодження, які можуть бути виявлені в пристрої при його технічному обслуговуванні, виникли до прийому такого пристрою в ремонт.
-
Під час виконання ремонту діагностика пристрою є безкоштовною. У випадку відмови від ремонту вартість діагностики становить 80 грн.
-
Для вашої зручності та задля економії часу, в нас існує послуга Експрес-діагностики.
За бажанням замовника, у разі наявності технічних умов, можливе виконання експрес-діагностики несправного пристрою протягом 12 годин. -
Можлива відправка техніки нам на ремонт з інших міст перевізником "Нова пошта". Перед відправкою, повідомте, будь ласка, інформацію про Ваш пристій та його несправність на електронну пошту [email protected], та отримайте підтвердження можливості ремонту та реквізити для відправки.
-
Термін виконання ремонту регулюється чинним законодавством України, але для товарів імпортного виробництва термін виконання ремонту може бути продовжено на строк до 80 календарних днів.
Також термін гарантії від виробника пристрою подовжується на час його перебування в ремонті. -
Для наших клієнтів ми створили гарантію в 1 місяць на виконаний ремонт.
У разі повторного звернення з тією ж самою несправністю, ремонт безкоштовний, а у разі неможливості остаточного вирішення проблеми - повернення коштів. -
Виріб готовий до видачі замовнику може знаходитись на зберіганні не більше 2-ох місяців. В іншому випадку СЦ залишає за собою право розпоряджатись виробом на власний розсуд згідно чинного законодавства.
-
Про готовність пристрою клієнт може бути повідомлений за допомогою СМС повідомлення. Також інформацію про стан ремонту можна перевірити на головній сторінці сайту tehnoprostir.com.ua.