Ми вдячні Вам за вибір мережі цифрової техніки «Технопростір». Саме для Вас ми запровадили систему лояльності, яка допоможе ще більше заощаджувати.
При одноразовій покупці товарів у наших магазинах на 100 грн і більше, кожен клієнт отримує картку лояльності в подарунок з можливістю накопичення бонусів.
З картою лояльності Ви отримуєте більше, адже кожен візит до сонячного магазину приносить нашим постійним клієнтам більше вигоди від покупок!
Програма лояльності від “Технопростір” - це зручна система, де 1 бонус дорівнює 1 гривні, а з кожної покупки ви отримуєте 2% від чеку на Вашу бонусну картку.
Зарахування бонусів починається з Вашої першої покупки.
Накопичуйте бонуси кожної покупки та розраховуйтесь ними наступного разу. Отримати бонуси можна за покупки будь-якого товару у всіх магазинах “Технопростір”, крім точок видачі.
Бонуси стають активними на 22 день з моменту покупки і діють цілий рік.
Для використання бонусів Вам необхідно пред'явити картку.
Покупка перевищує кількість бонусів? Сплачуйте різницю готівкою, банківською карткою або ж оформлюйте кредит!
Перевірити баланс своєї бонусної картки Ви легко зможете на нашому сайті, достатньо ввести номер картки в спеціальне поле на головній сторінці tehnoprostir.com.ua
У разі повернення товару протягом 22 днів з моменту покупки, Вам повертаються використані бонуси на бонусний рахунок та затрачені кошти. Нараховані бонуси за повернену покупку анулюються.
Ми завжди раді новим обличчям і готові створити всі умови, щоб вони ставали знайомими і постійними!
*Обмін бонусів на гроші не проводиться.
**При розрахунку бонусами, кожна одиниця товару в чеку коштує 1 грн.
***Слід пам'ятати: термін дії бонусів складає 1 рік від дня покупки, після спливання цього терміну вони анулюються.
****Бонуси не можуть бути використані, як перший внесок кредиту.
відмічається останнім часом певна неорганізованість в роботі сервісу ...
коли мене питають "де краще відремонтувати" починаю задумуватись щодо рекомендації ...
вертайтесь на попередній рівень обслуговування !
Будь ласка, перевірте свою електронну пошту, де нас Вас чекають деталі вирішення Вашої ситуації.
Ми уважно слідкуємо за відгуками кожного нашого клієнта та нам важлива кожна думка.
Наразі сервісний центр "Технопростір" проходить деяку реорганізацію. Ми приносимо свої вибачення за незручності, з якими наші клієнти час від часу стикаються.
Ми працюємо над питанням швидкості та зручності роботи нашого сервісного центру для підвищення рівня обслуговування.
Дякуємо за розуміння та участь.
Дбайте про враження від Вас, сервіс ( в т.ч. швидкість), зручність та доступність - то типові критерії вибору інтернет магазину багатьох покупців (38% покупців саме на це звертають увагу, а не на ціну)
Дякуємо Вам за зауваження, ми обов'язково з'ясуємо причини тривалого очікування відповіді.
Вибачте, будь ласка, за незручності.
Ми передали необхідну інформацію керівнику Сервісного центра.
Протягом 15 хвилин з Вами зв'яжеться відповідальний менеджер, щоб допомогти Вам вирішити питання з сервісним обслуговуванням пристрою.
Але останнім часом слідкую за зростанням (незрозумілим) цін на відеокарти і вони за останні 2 тижні виросли більш ніж на мінімальну ЗП. І з такою тенденцією хочу запитати на скільки вона ще підніметься через 2 тижні?
Наприклад Асус 1070 коштувала коло 15к грн. 2 тижні тому. Зараз 18к. Через 2 тижні буде 21? Адже назбирати просто неможливо. Курс стабільний 26грн, а ціни ростуть не пойми чього швидко, незрозуміло. Карти на старті продаж коштували менше.
Спекуляції якісь. Спрос пішов і можна цінники задирати? Не будьте розеткою. "Візьміть" покупців низькою ціною і кількістью, а не задранними цінниками. Чи ви від виробника теж почали купувати дорожче?
Дякуємо Вам за коментар.
Ціни на товари в нашому магазині "Технопростір" залежать від цін постачальників.
Більш детальну інформацію, стосовно питання, ми відправили на Вашу електронну адресу.
п.с. Верните возможность загружать розничный прайс-лист..
Зазвичай в інших магазинах максимум кнопковий. І до речі, який телефон купували?
Особисто я дружині, дітям, знайомим щоб не було гемору купую те що має сервіс в місті (гнусмас, або лижу), собі купую "брендований" китай, типу мейзу, сяомі, хуавей, і маючи за ті самі кошти приріст в швидкості на телефоні в 30-50 %, я знаю що в випадку поломки потрібно буде чекати десь місяць.
До речі не знав, що с престижіо не випускають за кордон :), на пропускному пункты мінамум шостий айпонт прошуть показати?
Дмитре, Ваш смартфон Xiaomi Redmi Note 4 Gray 3/64 Gb вже є відремонтованим і знаходиться у нашому магазині "Технопростір" в місті Житомир.
Будь ласка, перевірте електронну пошту, де на Вас чекають усі деталі ремонту Вашого пристрою.
Дякуємо Вам за відгук та вибачте за причинені Вам незручності.
Ми завжди готові працювати над поліпшенням якості обслуговування, тому врахуємо Ваші зауваження в подальшому.
Ми приносимо свої вибачення за причинені незручності у зв'язку з закриттям магазину "Технопростір" у місті Нетішин.
Тепер, у Ваше місто, ми можемо доставляти замовлення службою доставки "Нова пошта".
Дякуємо Вам за відгук.
На даний момент керівництво компанії "Технопростір" розглядає питання щодо можливості відкриття точки видачі у місті Нетішин.
Про прийняте рішення Вас буде повідомлено.
В вашому магазині який знаходиться в м.Житомир купляли ноутбук, після першого місяця користування з'явилася проблема зі звуком(він повністю зник і замість нього гучні скрипи). Коли занес пристрій в магазин продавець-консультант просто вирішив перевстановити Windows. Проблема нібито зникла , але не на довго, через місяць з'явилася знову. На другий раз магазин відправив ноутбук в тех.ценр, зівідти він прийшов без цієї проблеми. Третій раз, після того як знову почалися ці скрипи його вдруге відправили в тех.центр, він пробув там приблизно півтора місяця, і його повернули (про причину цієї поломки ні хто ні чого не повідомив). Пропрацював він не довго-знову та сама проблема, і його знову відправили в тех.центр, пробув він там на протязі двух місяців. Коли його повернули продвець-консультант сказала що більше цого не повториться тому що була замінена материньска плата. Після цього він пропрацював на протязі двух місяців, і знову та сама проблема П'ЯТИЙ РАЗ!!!! Скажіть будь-ласка що робити в данній ситуації??? Вже набридло кожного разу бігати туди-сюди с тією самою проблемою. Я готовий доплатит , нехай змінять на дорожчий пристрій.
Дякуємо Вам за відгук.
Для більш детального розгляду Вашого питання ми відправили Вам лист на Вашу електронну пошту.
В вашому магазині який знаходиться в Хмельницькому в ОАЗИСІ 06.07.17 купив телефон САМСУНГ А5.6. Покористувався я 2 тижні і почалось.
Включаний телефон зарядки 15% думаю треба зарядити,підключаю зарядне дивлюсь на батерею а воно як було такі є, поміняв зарядку а толку нуль псіханув виключив ліг спати. Рано встаю включаю вже 35%. Думаю наверно проблема в самому вході. Приходжу в магазин вони направляють у сервіс, 31.07.17 здаю в тех.сервіс справка # HM-707-0335. Оказуєця поміняли батерею. Так як я проживаю 50 км від Хм. їду додому все ніби добре. Проходить тиждень я обнаружую що в мому телефоні немає вібро десь числа 15 приніс телефон в тех сервіс хоть справку вибили 31.07.17. # HM-708-0431.Кажу може поміняйте мені його,чи я доплочу візьму дорощого, кажуть ні неможна.( я немаю таких гроший на нового) В спраці пише обновлене ПО.Все ніби вже робе.
І тут 16.10.17 ставлю телефон на зарядку прихожу через 30 хв а він невключаєця,несвітиця. Надругий день мій колега каже чому ти небереш трубки я уажу телефон заглючив. Він каже що гудки йдуть перевір точно, нажимаю клавішу вимкнути нічо не робиця.18.10.17 Звоню вже каже позазоною. Ставлю на зарядку заражає.
Що робити в даній ситуації?Вже надоїло їздити по 50 км.Я готовий доплатити за другий.
Дякуємо Вам за відгук.
Для більш детального розгляду Вашого питання ми намагались відправити Вам лист на Вашу електронну пошту, на жаль, вона не актуальна. Вкажіть, будь ласка, Вашу електронну адресу для швидкого вирішення даної ситуації.
MakeFuture Full Cover Full Glue Xiaomi Redmi 5 Plus і MakeFuture Full Cover Xiaomi Redmi 5 Plus
Дякуємо Вам за звернення.
Більш детальне пояснення, ми відправили на Вашу електронну адресу.
Дякуємо Вам за звернення.
Якщо Ви здійснюєте покупку в інтернет магазині бонуси нараховуються, і Ви можете ними розрахуватися.
Зверніть увагу, що бонуси стають активними на 22 день після покупки.
27.12.2019 здійснив покупку у магазині за адресою вул. Проскурівська, 1 на суму 6598 грн. Але дисконтну картку не дали і бонусів не було нараховано. Прошу роз’яснити дану ситуацію.
Дякуємо за звернення.
Відправили Вам відповідь на електронну адресу.
дякую за відповідь. Згідно вашої поради, звернувся в магазин, де здійснював покупку (Проскурівська 1). Отримав у менеджера бонусну картку, але без нарахованих бонусів. Як пояснив менеджер, "бонуси нараховуються в момент покупки, а на момент покупки картки не було".
В той же час, згідно умов програми лояльності, зарахування бонусів починається з першої покупки.
Чекаю ваших пропозицій по врегулюванню даної ситуації. Готовий як компенсацію прийняти знижку на наступну покупку в розмірі належних мені бонусів.
03.01.2020 мені зателефонував співробітник технопростору і повідомив що бонуси будуть нараховані на протязі 21 дня. Але на сьогоднішній день бонуси так і не нараховані.
Дякуємо за звернення.
Вам нараховано 72 бонуси.