Аутсорсинг (англ. outsourcing) - це відмова компанії від самостійного виконання ряду некритичних для бізнесу функцій або частин бізнес-процесів і передача їх сторонньому підряднику, який професійно спеціалізується на наданні таких послуг.
Чому IT-Аутсорсинг?
Тому що Вам не потрібно оплачувати податки на зарплату і відпускні системного адміністратора, більш того, витрати на IT-Аутсорсинг з точки зору бухгалтерії є послугами інформатизації та будуть віднесені на господарські витрати.
У разі абонентського обслуговування комп'ютерів у вас зникає потреба в:
- виплаті зарплати та премій системному адміністратору
- оплату відпускних
- медичних страховок
- організації окремого робочого місця
- навчання персоналу
Взагалі ІТ-Аутсорсинг для Хмельницького регіону є дуже новим терміном. Якщо розглядати ситуацію з одної сторони – це просто ремонт і обслуговування техніки, але на сьогодні в цей термін вкладається набагато більше сервісів і переваг.
Розглянемо ряд питань, які на початку роботи виникають у наших клієнтів в Хмельницькому та області.
Типовий варіант використання ІТ Аутсорсингу:
Роботи по заправці картриджів теж оптимально вирішуються за допомогою аутсорсингу. Приведемо певні переваги такого підходу:
- розрахунок за роботи можна проводити з відстрочкою платежів та одним платіжним документом
- ведеться статистика по виконаним заправкам
- роботи виконуються якісно і вчасно
- немає затримок пов'язаних з зарахуванням коштів
Використовуючи спеціалістів аутсорсингової компанії замовник може розглянути більш складні кроки розвитку підприємства:
- організація єдиної локальної мережі
- налаштування резервного копіювання документів
- впровадження систем CRM (систем взаємодії з клієнтами)
- встановлення серверного обладнання
- впровадження системи відеонагляду і контролю доступу
- впровадження системи контролю часу працівників
- впровадження систем безпеки інформації на підприємстві
Кому підходить ІТ-Аутсорсинг?
Модель IT-Аутсорсингу або абонентського обслуговування комп'ютерів при всіх своїх перевагах підходить не всім і не завжди. Бувають випадки складної, розгорнутої, розподіленої територіально ІТ-інфраструктури, де без постійної участі системного адміністратора просто не обійтися, але і в цьому випадку можна залучити організацію, що працює за схемою IT-Аутсорсингу для делегування певного кола завдань, або ж для кваліфікованої консультації та аудиту.
Чи можна зекономити і організувати роботу погодинно, коли це потрібно?
Такий варіант використовують для того, щоб заощадити за рахунок IT-Аутсорсингу ще більше. Нам не важко організувати обслуговування комп'ютерів таким способом. Однак, ми хочемо отримувати оплату від клієнта за те, що у нього все працює надійно як швейцарський годинник, а не за сервіс з латання дірок. Якби робота у форматі IT-Аутсорсингу була організована погодинно, то був би сенс сидіти в клієнта часто і подовгу без будь-яких намагань внести якісні зміни в структуру ІТ, лише закриваючи дірки і проблеми, які вилізуть першими.
Наскільки я можу вам довіряти?
Компанія “Технопростір” цінує свою репутацію, тому всі ваші і наші секрети залишаться секретами, тим більше договір на абонентське обслуговування комп'ютерів, який ми укладаємо, обумовлює цей момент.
А ось ще привід задуматися про IT-Аутсорсинг:
Що, якщо ваш системний адміністратор при звільненні може образитися і зіпсувати настрій?
Чи відомі Вам всі паролі до обладнання та сайтів? На початку роботи наші спеціалісти створюють спеціальну папку в яку вносять всю інформацію про обладнання та паролі, яка в свою чергу зберігається у відповідальної особи на робочому місці. Таким чином, навіть у тому рідкісному випадку, якщо ви захочете розірвати договір на комп'ютерне обслуговування, все обійдеться без жертв.
Чи має ваш системний адміністратор право на відпустку? А що буде, якщо в його відсутність станеться системний збій? Чи зупиниться в цьому випадку робота підприємства?
Якщо вам важко отримати чіткі відповіді на ці питання, то має сенс задуматися про впровадження моделі IT-Аутсорсингу.
Довго їдете на виклик!
Найчастіше виїзд фахівця і не потрібен, адже більшість проблем ми вирішуємо в режимі віддаленого доступу підключаючись через Інтернет! Але і в тому випадку, коли виїзд фахівця необхідний, наявність мототехніки дозволяє нам реагувати на проблему в короткі терміни.
Ризики IT-Аутсорсингу
Ризики в Аутсорсингу ті, що і в будь-якій довгостроковій співпраці компаній. Хоча на відміну від більшості інших проектів, є тут інструменти, які гарно себе зарекомендували. Серед них угода про рівень сервісу, яка дозволяє чітко визначати вимоги до рівня обслуговування. Головне - взаємна довіра учасників, джентльменські взаємини. Звичайно, щоб цього досягти потрібен час.
Висновки:
Підсумуємо основні позитивні моменти для бізнесу при виборі IT-Аутсорсингу.
-
Зниження і повний контроль витрат
(зазвичай на вартість послуг компанії-аутсорсера менше, ніж витрати самої компанії-замовника на виконання цієї ж функції) -
Економія на податках на зарплату (більше не використовується свій штатний персонал)
-
Вивільнення внутрішніх ресурсів замовника для вирішення інших завдань
-
Концентрація замовника на своїй основній діяльності
-
Задіяння спеціалізованого обладнання, знань, технологій компанії-аутсорсера, мінімізація власних ризиків, активне використання фактора конкуренції на ринку при виборі виконавця.
Сторінка нашого сервісного центру.
Дякуємо за звернення.
Для більш детальної інформації зателефонуйте, будь ласка, у наш сервісний центр за номером телефону 067-380-13-76.