loading
tehnoprostir (044) 222-8-223 (096) 2000-959
(096) 2000-959 (099) 2000-959 (063) 2000-959
[email protected] Графік роботи Call-центру: пн.-пт. з 09.00 до 20.00
сб.-нд. з 10.00 до 18.00
Телефони,
планшети
Ноутбуки
Комп'ютери, мережеве обладнання
Оргтехніка,
витратні матеріали
ТВ, Аудіо, Фото, Відео
Побутова техніка
Відеонагляд
та охорона
Все для дому

Аутсорсинг (англ. outsourcing) - це відмова компанії від самостійного виконання ряду некритичних для бізнесу функцій або частин бізнес-процесів і передача їх сторонньому підряднику, який професійно спеціалізується на наданні таких послуг.

Чому IT-Аутсорсинг?IT-Аутсорсинг

Тому що Вам не потрібно оплачувати податки на зарплату і відпускні системного адміністратора, більш того, витрати на IT-Аутсорсинг з точки зору бухгалтерії є послугами інформатизації та будуть віднесені на господарські витрати.

У разі абонентського обслуговування комп'ютерів у вас зникає потреба в:

  • виплаті зарплати та премій системному адміністратору
  • оплату відпускних
  • медичних страховок
  • організації окремого робочого місця
  • навчання персоналу

Взагалі ІТ-Аутсорсинг для Хмельницького регіону є дуже новим терміном. Якщо розглядати ситуацію з одної сторони – це просто ремонт і обслуговування техніки, але на сьогодні в цей термін вкладається набагато більше сервісів і переваг.

Розглянемо ряд питань, які на початку роботи виникають у наших клієнтів в Хмельницькому та області.

 

Типовий варіант використання ІТ Аутсорсингу:

На фірмі використовується 10-ть одиниць комп'ютерної техніки. 
Для того, щоб підтримувати техніку в робочому стані Вам потрібно найняти на роботу системного адміністратора. Приблизна середня зарплата в м.Хмельницькому такого працівника 8000 грн в місяць. Затрати на рік 96000 грн, не враховуючі поточні затрати.
Використовуючи послуги ІТ-Аутсорсингу орієнтовна ціна обслуговування техніки вийде 2400 грн на місяць.
Затрати на рік 28800 грн.
Економія 67200 грн на рік. Це ті гроші які можна використати на модернізацію техніки або ремонт.

Роботи по заправці картриджів теж оптимально вирішуються за допомогою аутсорсингу. Приведемо певні переваги такого підходу:  

  • розрахунок за роботи можна проводити з відстрочкою платежів та одним платіжним документом
  • ведеться статистика по виконаним заправкам
  • роботи виконуються якісно і вчасно
  • немає затримок пов'язаних з зарахуванням коштів

Використовуючи спеціалістів аутсорсингової компанії замовник може розглянути більш складні кроки розвитку підприємства:

  • організація єдиної локальної мережі
  • налаштування резервного копіювання документів
  • впровадження систем CRM (систем взаємодії з клієнтами)
  • встановлення серверного обладнання
  • впровадження системи відеонагляду і контролю доступу
  • впровадження системи контролю часу працівників
  • впровадження систем безпеки інформації на підприємстві
 

Кому підходить ІТ-Аутсорсинг?

Модель IT-Аутсорсингу або абонентського обслуговування комп'ютерів при всіх своїх перевагах підходить не всім і не завжди. Бувають випадки складної, розгорнутої, розподіленої територіально ІТ-інфраструктури, де без постійної участі системного адміністратора просто не обійтися, але і в цьому випадку можна залучити організацію, що працює за схемою IT-Аутсорсингу для делегування певного кола завдань, або ж для кваліфікованої консультації та аудиту.

IT-аутсорсингЧи можна зекономити і організувати роботу погодинно, коли це потрібно?

Такий варіант використовують для того, щоб заощадити за рахунок IT-Аутсорсингу ще більше. Нам не важко організувати обслуговування комп'ютерів таким способом. Однак, ми хочемо отримувати оплату від клієнта за те, що у нього все працює надійно як швейцарський годинник, а не за сервіс з латання дірок. Якби робота у форматі IT-Аутсорсингу була організована погодинно, то був би сенс сидіти в клієнта часто і подовгу без будь-яких намагань внести якісні зміни в структуру ІТ, лише закриваючи дірки і проблеми, які вилізуть першими.

Наскільки я можу вам довіряти?

Компанія “Технопростір” цінує свою репутацію, тому всі ваші і наші секрети залишаться секретами, тим більше договір на абонентське обслуговування комп'ютерів, який ми укладаємо, обумовлює цей момент.

А ось ще привід задуматися про IT-Аутсорсинг:

Що, якщо ваш системний адміністратор при звільненні може образитися і зіпсувати настрій?

Чи відомі Вам всі паролі до обладнання та сайтів? На початку роботи наші спеціалісти створюють спеціальну папку в яку вносять всю інформацію про обладнання та паролі, яка в свою чергу зберігається у відповідальної особи на робочому місці. Таким чином, навіть у тому рідкісному випадку, якщо ви захочете розірвати договір на комп'ютерне обслуговування, все обійдеться без жертв.

Чи має ваш системний адміністратор право на відпустку? А що буде, якщо в його відсутність станеться системний збій? Чи зупиниться в цьому випадку робота підприємства?

Якщо вам важко отримати чіткі відповіді на ці питання, то має сенс задуматися про впровадження моделі IT-Аутсорсингу.

IT-АутсорсингДовго їдете на виклик!

Найчастіше виїзд фахівця і не потрібен, адже більшість проблем ми вирішуємо в режимі віддаленого доступу підключаючись через Інтернет! Але і в тому випадку, коли виїзд фахівця необхідний, наявність мототехніки дозволяє нам реагувати на проблему в короткі терміни.

Ризики IT-Аутсорсингу

Ризики в Аутсорсингу ті, що і в будь-якій довгостроковій співпраці компаній. Хоча на відміну від більшості інших проектів, є тут інструменти, які гарно себе зарекомендували. Серед них угода про рівень сервісу, яка дозволяє чітко визначати вимоги до рівня обслуговування. Головне - взаємна довіра учасників, джентльменські взаємини. Звичайно, щоб цього досягти потрібен час.

Висновки:

Підсумуємо основні позитивні моменти для бізнесу при виборі IT-Аутсорсингу.

  1. Зниження і повний контроль витрат

    (зазвичай на вартість послуг компанії-аутсорсера менше, ніж витрати самої компанії-замовника на виконання цієї ж функції)
  2. Економія на податках на зарплату (більше не використовується свій штатний персонал)

  3. Вивільнення внутрішніх ресурсів замовника для вирішення інших завдань

  4. Концентрація замовника на своїй основній діяльності

  5. Задіяння спеціалізованого обладнання, знань, технологій компанії-аутсорсера, мінімізація власних ризиків, активне використання фактора конкуренції на ринку при виборі виконавця.

 

Сторінка нашого сервісного центру.

 
  • Олександр Supik351 25.07.2020 20:30
    Цікава тема... З ким можна обсудити?
  • Ірина Кумановська Кумановська Ірина 27.07.2020 09:21
    Доброго дня!
    Дякуємо за звернення.
    Для більш детальної інформації зателефонуйте, будь ласка, у наш сервісний центр за номером телефону 067-380-13-76.
Щоб залишити коментар, зареєструйтесь або авторизуйтесь.
Стан бонусів на карті
Стан ремонту

Повідомити про помилку на сайті

Адреса сторінки:
Текс з помилкою:
Коментар:
Дякуємо!

Ваше повідомлення відправлено.