При замовленні товару в нашому інтернет-магазині, Ви можете самостійно обрати найзручніший для Вас спосіб доставки, а саме:
- самовивіз;
- служба доставки «Нова Пошта».
Самовивіз з точки видачі
Якщо Ви з Хмельницького, Славути, Вінниці чи Житомира, можете отримати товар на магазинах Технопростір або на точках видачі.
Доставка на точку видачі безкоштовна і оплата можлива при отриманні товару.
Доставка службою «Нова Пошта»
Компанія, що завоювала довіру мільйонів користувачів і не потребує довгих описів своєї діяльності: лідер експрес-достаки.
Доставка службою Нова Пошта здіюйнюється двома способами:
1. Доставка на склад
Якщо у Вашому місті є відділення "Нової Пошти", то ми зможемо з легкістю доставити товар протягом одного - двох днів.
Після відправки замовлення ми сповістимо Вас про це і повідомимо номер декларації, щоб Ви змогли відслідкувати рух вантажу , «Нова Пошта»
повідомить Вас за допомогою смс-повідомлення про доставку товару на потрібний склад.
2 . Кур’єрська доставка
Якщо у Вашому місті чи селищі немає відділення «Нової Пошти», або Ви бажаєте отримати товар додому чи в офіс, можна замовити адресну
доставку, адже «Нова Пошта» здійснює доставку у будь-яку точку України.
Оплата замовлення
Оплатити товар можна перерахувавши кошти через Приват 24, або накладним платежем після отримання товару на «Новій Пошті».
Повернення, якщо товар не підійшов
Компанія "Нова пошта" надає модливість повернути відправлення (протягом 14 днів з моменту отримання). Повернути товар можна з будь-якого
відділення "Нова пошта" просто повідомивши оператору відділення номер товарно-транспортної накладної, за якою Ви отримували дане відправлення.
*товар повертається в повному обсязі
Акція "Доставимо всіх за адресою!»
Суть акції: замов адресну доставку і гарантовано отримай безкоштовну поїздку з УКЛОН (під безкоштовною мається на увазі промокод на знижку на поїздку в таксі УКЛОН - для міст Києва, Харкова, Дніпра, Одеси та Львова).
Увага! Перевіряти замовлення на предмет цілісності упаковки ми рекомендуємо на відділенні перевізників. При наявності зовнішніх пошкоджень пакування вимагайте працівників філії перевізника це все задокументувати.
Вартість зворотньої доставки грошових коштів в послугу "Безкоштовна доставка" не входить.
Що до бонусів. Була новина, що бонуси нараховуються за покупки не лише в магазині, а й через інтернет-магазин. http://tehnoprostir.com.ua/article/zvernit-uvagu-korysna-informatsiya
А новину, що "все більше нараховувати бонуси за інтернет замовлення не будем" я пропустив. Але в магазіні мене запевнили, що бонуси за інтернет замовлення вже не нараховують. Проясніть, будь ласка, ситуацію.
Ми зробимо все можливе, щоб подібні помилки не повторювалися в майбутньому.
Ви можете зробити замовлення на нашому сайті і отримати його на відділенні Нової пошти у Вашому місті.
Детальну відповідь стосовно розрахунку бонусною карткою ми відправили на Вашу електронну адресу.