loading
tehnoprostir (044) 222-8-223 (096) 2000-959
Telegram (099) 2000-959 (063) 2000-959
[email protected] Графік роботи Call-центру: пн.-нд. з 09.00 до 19.00
Ноутбуки
Телефони,
планшети
Комп'ютери, мережеве обладнання
Оргтехніка,
витратні матеріали та канцелярія
ТВ, Аудіо, Фото, Відео
Побутова техніка
Відеонагляд
та охорона
Все для дому

При замовленні товару в нашому інтернет-магазині, Ви можете самостійно обрати найзручніший для Вас спосіб доставки, а саме:

  • самовивіз;
  • служба доставки «Нова Пошта».

 

Самовивіз із магазинів ТехнопростірСамовивіз з точки видачі

Якщо Ви з ХмельницькогоСлавути, Вінниці чи Житомира, можете отримати товар на магазинах Технопростір або на точках видачі.

Доставка на точку видачі безкоштовна і оплата можлива при отриманні товару.

 

 

Доставка Новою поштою

 Доставка службою «Нова Пошта»

  Компанія, що завоювала довіру мільйонів користувачів і не потребує довгих описів своєї діяльності: лідер  експрес-достаки.

Доставка службою Нова Пошта здіюйнюється двома способами:

   1. Доставка на склад

Якщо у Вашому місті є відділення "Нової Пошти", то ми зможемо з легкістю доставити товар протягом одного - двох днів.

Після відправки замовлення ми сповістимо Вас про це і повідомимо номер декларації, щоб Ви змогли відслідкувати рух вантажу «Нова Пошта»

повідомить Вас  за допомогою смс-повідомлення про доставку товару на потрібний склад.

 2 . Кур’єрська доставка

 Якщо у Вашому місті чи селищі немає відділення «Нової Пошти», або Ви бажаєте отримати товар додому чи в офіс, можна замовити адресну

доставку, адже «Нова Пошта» здійснює доставку у будь-яку точку України.

  Оплата замовлення

Оплатити товар можна перерахувавши кошти через Приват 24, або накладним платежем після отримання товару на «Новій Пошті».

  Повернення, якщо товар не підійшов

     Компанія "Нова пошта" надає модливість повернути відправлення (протягом 14 днів з моменту отримання). Повернути товар можна з будь-якого

відділення "Нова пошта" просто повідомивши оператору відділення номер товарно-транспортної накладної, за якою Ви отримували дане відправлення.


*товар повертається в повному обсязі

 Акція "Доставимо всіх за адресою!»

Суть акції: замов адресну доставку і гарантовано отримай безкоштовну поїздку з УКЛОН (під безкоштовною мається на увазі промокод на знижку на поїздку в таксі УКЛОН - для міст Києва, Харкова, Дніпра, Одеси та Львова).

Термін дії промокоду 2 місяці.
 
Термін проведення акції: 20.06.18-20.07.18.

 

 

Увага! Перевіряти замовлення на предмет цілісності упаковки ми рекомендуємо  на відділенні перевізників. При наявності зовнішніх пошкоджень пакування вимагайте працівників філії перевізника це все задокументувати.
Вартість зворотньої доставки грошових коштів в послугу "Безкоштовна доставка" не входить.

  • Ігор Аврамчук ihor72 03.01.2014 15:45
    Скажіть, будь ласка, при самовивозі з точки видачі, розрахунок за товар тільки готівковий чи ні? У відділі "Технопростір", що роташований у ТРЦ "Оазис" м. Хмельницького, мене запевнили, що можливий тільки розрахунок готівкою, а не кредиткою. Дякую.
  • Анна Пастушок Анна Пастушок 03.01.2014 15:51
    При самовивозі з точки видачі дійсно розрахунок за товар тільки готівковий.
  • viktor23 viktor23 21.09.2014 18:35
    Скільки коштуватиме кур'єрська доставка по Хмельницькій області?
  • boyko2075 boyko2075 13.06.2015 07:13
    Яка буде вартість доставки і оплати товару при самовивозі з точки видачі м.Кам'янець-Подільський, выдносно товару KVANTA Ultra Nokia BL-4CT ? Дякую.
  • Анна Пастушок Анна Пастушок 15.06.2015 09:36
    Доброго дня. При самовивозі з точки видачі доставка товару є безкоштовною. Ви оплачуєте лише вартість вашого замовлення.
  • Лилия offlineby 17.07.2015 20:25
    Скажите, пожалуйста, как использовать бонусы? Ими можно ращитаться полностью за товар (если бонусов достаточно)?
  • Ольга Власюк Ольга Власюк 18.07.2015 09:23
    Доброго дня! Бонусами можна розрахуватися за всю покупку. Якщо покупка перевищує кількість бонусів, то різницю сплачуєте готівкою або безготівковим способом.
  • Максим Дуб mxdb 20.07.2015 15:55
    Добрий день.
    Що до бонусів. Була новина, що бонуси нараховуються за покупки не лише в магазині, а й через інтернет-магазин. http://tehnoprostir.com.ua/article/zvernit-uvagu-korysna-informatsiya
    А новину, що "все більше нараховувати бонуси за інтернет замовлення не будем" я пропустив. Але в магазіні мене запевнили, що бонуси за інтернет замовлення вже не нараховують. Проясніть, будь ласка, ситуацію.
  • Ольга Власюк Ольга Власюк 20.07.2015 16:22
    Доброго дня! Приносимо свої вибачення, нажаль в магазині Вам надали недостовірну інформацію. Бонуси за інтернет-замовлення нараховуються і далі. Дякуємо Вам що повідомили про дану ситуацію, бонуси за покупку яку Ви здійснили будуть нараховані . Також, в якості компенсації, Вам будуть нараховані додаткові бонуси.
    Ми зробимо все можливе, щоб подібні помилки не повторювалися в майбутньому.
  • natasha7s natasha7s 05.01.2016 17:11
    Добрий день! Оплата готівкою чи можлива оплата частинами? Дякую
  • Анна Пастушок Анна Пастушок 05.01.2016 17:15
    Доброго дня. Якщо Ви отримуєте замовлення на одному із магазинів мережі Технопростір - можна скористатись сервісом оплата частинами. Якщо ж Новою поштою то лише готівкою на відділенні або по передоплаті.
  • Игорь Шулаков Игорь Шулаков 18.01.2016 21:40
    Добрій вечер !!! Заказ пришел на 4 дня раньше,все ок.! ,спасибо.
  • Ирина Ирина 27.01.2016 14:08
    Второй раз подряд отменяют заказ (монитор LG ). Первый раз придумали, что он бракован. Второй раз -вообще не понятна причина. Из-за скачка курса им не выгодно их продавать. Выставляйте акктуальные цены на сайте, пожалуйста. И не морочьте людям голову!
  • Игорь Шулаков Игорь Шулаков 14.04.2016 18:23
    Каким образом начисляются бонусы ? У меня уже третья покупка в Техносервисе,сколько баллов у меня имеется.
  • Ольга Власюк Ольга Власюк 14.04.2016 18:45
    Доброго дня! Бонуси нараховуються на картку при пред'явленні її касиру в момент здійснення покупки. 2% від вартості Вашого замовлення нараховуються на картку у вигляді бонусів. Перевірити кількість бонусів можна на сайті за номером телефону та картки. Детальніше за посиланням http://tehnoprostir.com.ua/article/zvernit-uvagu-korysna-informatsiya .
  • Александр Мельник Мельник Александр 20.04.2016 21:21
    У мене замовлень через інтернет-магазин на 13843 грн. А при перевірці бонусів на картці показує всього 11бонусів. Чому так мало, якщо 2% від цієї суми складає 277 грн. Можливо картка непривязана до акаунта на сайті ? Як поєднати номер картки з акаунтом сайта ?
  • Ольга Власюк Ольга Власюк 21.04.2016 11:31
    Доброго дня! Код картки пов'язаний з Вашим мобільним номером телефону. Кількість бонусів можна перевірити на сайті, вони залишаються активними протягом 12 місяців з моменту їх нарахування.
  • M T M T 20.09.2016 00:23
    Чи можете доставити в Сполучені Штати? Хочу придбати комп'ютерні клавіатури та ручний принтер етикеток (від Brother) з кирилицею...
  • Дмитрий Крещук d.kreschuk 05.01.2017 22:05
    Доброго вечора! У мене запитання, навіть два: Чи можу я зробити замовлення на відділення Нової пошти у м. Львові та розрахуватися раніш накопиченими балами (частина балами, а решта предоплата)?
  • Ольга Тарнавська Оля Тарнавська 06.01.2017 11:17
    Доброго дня, Дмитре!
    Ви можете зробити замовлення на нашому сайті і отримати його на відділенні Нової пошти у Вашому місті.
    Детальну відповідь стосовно розрахунку бонусною карткою ми відправили на Вашу електронну адресу.
Щоб залишити коментар, зареєструйтесь або авторизуйтесь.
Стан бонусів на карті
Стан ремонту
Останні повідомлення на форумі

Повідомити про помилку на сайті

Адреса сторінки:
Текс з помилкою:
Коментар:
Дякуємо!

Ваше повідомлення відправлено.