loading
tehnoprostir (044) 222-8-223 (096) 2000-959
(096) 2000-959 (099) 2000-959 (063) 2000-959
info@tex.ua пн.-пт. з 09.00 до 20.00
сб.-нд. з 09.00 до 18.00
Комп'ютери
та ноутбуки
Телефони,
планшети
та ґаджети
Оргтехніка та
витратні матеріали
Побутова техніка
Відеонагляд
та охорона

 

Акційні пропозиції на смартфони Samsung:

  • бездротова гарнітура Level U Flex до:

смартфонів Galaxy A3, A5, A7 

  • подарунковий сертифікат на 2000 грн. до:

Samsung G955F

  • подарунковий сертифікат на 1700 грн. до:

Samsung G950F

  • Samsung Memory Card 64GB до:

Samsung J730F

Samsung J530F

  • Kingston Micro SDHC 32GB до:

Samsung J710F/DS

Samsung J510H/DS

  • KingstonMicro SDHC 16GB до:

Samsung G570F/DS

 

Акційні пропозиції на планшети Samsung:

 

  • Keyboard cover Samsung EJ-FTB20BSRGRU до:

Samsung Galaxy Tab S3 LTE

Samsung Galaxy Tab S3

  • Samsung Memory Card 64 GB до:

Samsung Galaxy Tab S2 8.0

  • Samsung Memory Card 32 GB

Samsung Galaxy Tab E 9.6

 

 

 

Акція діє з 03.08.2017р. по 06.09.2017р.

Автор kostrubska
Щоб залишити коментар, зареєструйтесь або авторизуйтесь.
Стан бонусів на карті
Стан ремонту
Останні коментарі
Доброго дня! В вашому магазині який знаходиться в Хмельницькому в ОАЗИСІ 06.07.17 купив телефон САМСУНГ А5.6. Покористувався я 2 тижні і почалось. Включаний телефон зарядки 15% думаю треба зарядити,підключаю зарядне дивлюсь на батерею а воно як було такі є, поміняв зарядку а толку нуль псіханув виключив ліг спати. Рано встаю включаю вже 35%. Думаю наверно проблема в самому вході. Приходжу в магазин вони направляють у сервіс, 31.07.17 здаю в тех.сервіс справка # HM-707-0335. Оказуєця поміняли батерею. Так як я проживаю 50 км від Хм. їду додому все ніби добре. Проходить тиждень я обнаружую що в мому телефоні немає вібро десь числа 15 приніс телефон в тех сервіс хоть справку вибили 31.07.17. # HM-708-0431.Кажу може поміняйте мені його,чи я доплочу візьму дорощого, кажуть ні неможна.( я немаю таких гроший на нового) В спраці пише обновлене ПО.Все ніби вже робе. І тут 16.10.17 ставлю телефон на зарядку прихожу через 30 хв а він невключаєця,несвітиця. Надругий день мій колега каже чому ти небереш трубки я уажу телефон заглючив. Він каже що гудки йдуть перевір точно, нажимаю клавішу вимкнути нічо не робиця.18.10.17 Звоню вже каже позазоною. Ставлю на зарядку заражає. Що робити в даній ситуації?Вже надоїло їздити по 50 км.Я готовий доплатити за другий.
» Програма лояльності

Повідомити про помилку на сайті

Адреса сторінки:
Текс з помилкою:
Коментар:
Дякуємо!

Ваше повідомлення відправлено.