loading
tehnoprostir (044) 222-8-223 (096) 2000-959
(096) 2000-959 (099) 2000-959 (063) 2000-959
info@tex.ua пн.-пт. з 09.00 до 20.00
сб.-нд. з 09.00 до 18.00
Комп'ютери
та ноутбуки
Телефони,
планшети
та ґаджети
Оргтехніка та
витратні матеріали
Побутова техніка
Дитячі товари
Відеонагляд
та охорона

           Дисконтна картка Технопростір

Ми вдячні Вам за вибір мережі цифрової техніки «Технопростір». Саме для Вас ми запровадили систему лояльності, яка допоможе ще більше заощаджувати.

При одноразовій покупці товарів у наших магазинах на 100 грн і більше, кожен клієнт отримує картку лояльності в подарунок з можливістю накопичення бонусів.

З картою лояльності Ви отримуєте більше, адже кожен візит до сонячного магазину приносить нашим постійним клієнтам більше вигоди від покупок!

Програма лояльності від “Технопростір” - це зручна система, де 1 бонус дорівнює 1 гривні, а з кожної покупки ви отримуєте 2% від чеку на Вашу бонусну картку.

 

Зарахування бонусів починається з Вашої першої покупки.

Накопичуйте бонуси кожної покупки та розраховуйтесь ними наступного разу. Отримати бонуси можна за покупки будь-якого товару у всіх магазинах “Технопростір”, крім точок видачі.

Бонуси стають активними на 22 день з моменту покупки і діють цілий рік.

 

Для використання бонусів Вам необхідно пред'явити картку.

Покупка перевищує кількість бонусів? Сплачуйте різницю готівкою, банківською карткою або ж оформлюйте кредит!

 

Перевірити баланс своєї бонусної картки Ви легко зможете на нашому сайті, достатньо ввести номер картки в спеціальне поле на головній сторінці tehnoprostir.com.ua

 

У разі повернення товару протягом 22 днів з моменту покупки, Вам повертаються використані бонуси на бонусний рахунок та затрачені кошти. Нараховані бонуси за повернену покупку анулюються.

 

Ми завжди раді новим обличчям і готові створити всі умови, щоб вони ставали знайомими і постійними!

 
 
 

*Обмін бонусів на гроші не проводиться.

**При розрахунку бонусами, кожна одиниця товару в чеку коштує 1 грн.

***Слід пам'ятати: термін дії бонусів складає 1 рік від дня покупки, після спливання цього терміну вони анулюються.

****Бонуси не можуть бути використані, як перший внесок кредиту.

 
 
 
  • andriy 123 andriy 123 02.05.2013 23:16
    а чи можна подивитись на картці лояльності онлайн суму балансу?
  • Аліна Франчук Аліна Франчук 10.05.2013 14:07
    Ні, не можна. Можна дізнатися конкретну знижку на конкретний товар у касира. Чим більше покупок Ви по ній здійснювали, тим більшою буде знижка.
  • Vyacheslav Enin Vyacheslav Enin 20.11.2016 16:29
    Терпів місяць, але вже наболіло! Квитанція №104716 від 08.10.2016, Славута (сьогодні 20.11.2016), здав в ГАРАНТІЙНИЙ ремонт жорсткий диск, сказали, що "електротермическое повреждение" - гарантія знімається (хоча я його електрозваркою не варив, праску на нього не ставив - він просто перестав працювати), погодився на платний ремонт (250 грн.), їхав півтора тижні, позвонили 18.11.2016, сказали, що можна забирати. Прийшов 19.11.2016 в магазин Технопростір Славута,а їм нічого не привозили, виявилось, що диск завезли в Нетішин. З Техноіервіса хлопчина сказав, що перезвонить в Нетішин щоб передали автобусом. Перезвонюю 20.11.2016 (9 год. 07 хв.) - відповідь "Вчора не встигли передати, перезвоніть ближче до обіду, я з ними звяжусь". Звоню в 12 год 14 хв. - відповідь "Передадуть в 15 00, в нас буде близько 16 00), звоню в 15 год. 54 хв. - відповідь "З Нетішина забули передати". Завтра в нас вихідний давайте на вівторок. Може назва "ТЕХНОСЕРВІС" не для ВАС?
  • Олександр Яцюк voland2807 22.11.2016 11:08
    ++ плюсую до коменту Vyacheslav Enin
    відмічається останнім часом певна неорганізованість в роботі сервісу ...
    коли мене питають "де краще відремонтувати" починаю задумуватись щодо рекомендації ...
    вертайтесь на попередній рівень обслуговування !
  • Світлана Болгар Bolgar Svitlana 22.11.2016 14:20
    Вячеславе, дякуємо Вам за відгук та вибачте за спричинені незручності.
    Будь ласка, перевірте свою електронну пошту, де нас Вас чекають деталі вирішення Вашої ситуації.
  • Світлана Болгар Bolgar Svitlana 22.11.2016 15:32
    Олександре, дякуємо і Вам за відгук.
    Ми уважно слідкуємо за відгуками кожного нашого клієнта та нам важлива кожна думка.
    Наразі сервісний центр "Технопростір" проходить деяку реорганізацію. Ми приносимо свої вибачення за незручності, з якими наші клієнти час від часу стикаються.
    Ми працюємо над питанням швидкості та зручності роботи нашого сервісного центру для підвищення рівня обслуговування.
    Дякуємо за розуміння та участь.
  • Володимир Никифоров vertuos 27.02.2017 15:59
    Роман Свідерський та власне Технопростір: контакти скайпу ваші навіщо на сайті розміщені? Очевидно, для того, щоб клієнти змогли отримати від Вас зворотній зв'язок, мабуть це очевидно.... 90 хв.очікування відповіді - то вже краще електрона пошта напевне... навіщо ж СКАЙП ВАМ? Бути в тренді? 25/01/2017 року здав в СЦ товар, квитанції не дали (я оптовий покупець), з особистого кабінету бачу лише що він гарантійний. Хотів уточнити по скайпу - та нажаль послуга в моєму регіоні недоступна (Хмельницький, сарказм).
    Дбайте про враження від Вас, сервіс ( в т.ч. швидкість), зручність та доступність - то типові критерії вибору інтернет магазину багатьох покупців (38% покупців саме на це звертають увагу, а не на ціну)
  • Світлана Болгар Bolgar Svitlana 27.02.2017 16:28
    Доброго дня, Володимире!
    Дякуємо Вам за зауваження, ми обов'язково з'ясуємо причини тривалого очікування відповіді.
    Вибачте, будь ласка, за незручності.
    Ми передали необхідну інформацію керівнику Сервісного центра.
    Протягом 15 хвилин з Вами зв'яжеться відповідальний менеджер, щоб допомогти Вам вирішити питання з сервісним обслуговуванням пристрою.
  • Володимир Никифоров vertuos 27.02.2017 17:10
    Питання вирішене. Дякую.
  • Sevas Sevas 20.06.2017 14:41
    Доброго дня. За останніх 5 років скупився в вашому магазині більше ніж на 2к уе (студент). Дуже вдячний за сервіс, а він значно зручніший ніж в розетці, особливо швидший і забираю товар без черг "через дорогу".

    Але останнім часом слідкую за зростанням (незрозумілим) цін на відеокарти і вони за останні 2 тижні виросли більш ніж на мінімальну ЗП. І з такою тенденцією хочу запитати на скільки вона ще підніметься через 2 тижні?

    Наприклад Асус 1070 коштувала коло 15к грн. 2 тижні тому. Зараз 18к. Через 2 тижні буде 21? Адже назбирати просто неможливо. Курс стабільний 26грн, а ціни ростуть не пойми чього швидко, незрозуміло. Карти на старті продаж коштували менше.


    Спекуляції якісь. Спрос пішов і можна цінники задирати? Не будьте розеткою. "Візьміть" покупців низькою ціною і кількістью, а не задранними цінниками. Чи ви від виробника теж почали купувати дорожче?

  • Ірина Кумановська Кумановська Ірина 20.06.2017 17:10
    Доброго дня!
    Дякуємо Вам за коментар.

    Ціни на товари в нашому магазині "Технопростір" залежать від цін постачальників.

    Більш детальну інформацію, стосовно питання, ми відправили на Вашу електронну адресу.
  • Al Capone Al Capone 20.06.2017 21:19
    Sevas, я тоже с Технопростором давно (с момента их открытия в Нетешине) и могу смело сказать - сайту до уровня "Розетки" примерно как до Луны. Ибо такогоколичства ошибок в описании и таких глючных фильтров нет нигде...
    п.с. Верните возможность загружать розничный прайс-лист..
  • Дмитро Стрілець Дмитро Стрілець 02.08.2017 23:20
    В червні заніс телефон, відправили на сервіс. Три тижні ніякої відповіді не було. Почав постійно звертатись в магазин, телефонувати на сервіс, птсати тут. Зявилась інфлрмація, через тиждень зателефонували сказали, щоб приїхав забрав, я кинув справи поїхав за 50км. до магазину, відповіли, що відправили з Києва в Хмельницбкий (потрібний магазин в Житлмтрі ) Потім історія повторилась, з третбого разу забрав 20.07.2017. Але телнфон як не робив, так і не робить. Відправили на повторний сервіс 21.07.2017. Написав заяву на повернення грошей, чи заміну та про отримання телефона на підміну, сьогодні 2.08.17 дали телефон на підміну. Жахливий Prestigio який приносить купу незручностей і батарея не тримає, проте хоть щось. Інформації по розгляду заяви чи про стан телефона не надали ! Персонал не кваліфікований і ніхто нічого не знає, тільки плечима знизують. І я такий не один, поки я чекав в черзі, якась жінка звернулась з подібною проблем, ніхто їй її права не повідомляв, типу телефон на сервіс, підпишіть тут. Для прикладу коли нещодавно звернувся в "фокстрот" - там персонал надав купу інформації і сервіс все виконав за 5 днів. Я мав їхати за кордон, роботодавцю пояснюю ситуацію, але він теж довго чекати не буде, а я через "Технопростір" виїхати не можу!!! Нікому не рекомендую.
  • bream bream 03.08.2017 16:51
    Нічого собі, в підміну смарт дали?
    Зазвичай в інших магазинах максимум кнопковий. І до речі, який телефон купували?
    Особисто я дружині, дітям, знайомим щоб не було гемору купую те що має сервіс в місті (гнусмас, або лижу), собі купую "брендований" китай, типу мейзу, сяомі, хуавей, і маючи за ті самі кошти приріст в швидкості на телефоні в 30-50 %, я знаю що в випадку поломки потрібно буде чекати десь місяць.
    До речі не знав, що с престижіо не випускають за кордон :), на пропускному пункты мінамум шостий айпонт прошуть показати?
  • Дмитро Стрілець Дмитро Стрілець 06.08.2017 14:54
    bream, Жарт зараховано, але походили б ви з телефоном, який вкладки в хромі переключає біля 3 с., а відкрити документ Excel ( для роботи потрібно ) - для нього космос. Під час розмови може сам відключитись, а заряджати приходиться по 3 -4 рази на день, добре що павербанк є. В мене був Xiaomi Redmi Note 4 - так це небо і земля. Я не збираюсь їздити по 900-1000 км. простіше нового купити, але тут діло принципу. Дратує, їх некомпетентність - ніхто нічого не знає, одне на одного перекладають відповідальність, чи дзвонять, щоб прийшов, а по факту зря катаєш !
  • Ірина Кумановська Кумановська Ірина 14.08.2017 13:00
    Доброго дня!

    Дмитре, Ваш смартфон Xiaomi Redmi Note 4 Gray 3/64 Gb вже є відремонтованим і знаходиться у нашому магазині "Технопростір" в місті Житомир.

    Будь ласка, перевірте електронну пошту, де нас Вас чекають усі деталі ремонту Вашого пристрою.
  • Al Capone Al Capone 15.08.2017 10:24
    кстати о сервисе: прежде чем ставить новичков на кассу их неплохо бы обучить работе ибо вчера при попытке взять накладные у нас в Нетешине услышал: Придите завтра будет Виталик он вам выпишет потому то я не умею...
  • Ірина Кумановська Кумановська Ірина 15.08.2017 14:58
    Доброго дня!
    Дякуємо Вам за відгук та вибачте за причинені Вам незручності.
    Ми завжди готові працювати над поліпшенням якості обслуговування, тому врахуємо Ваші зауваження в подальшому.

Щоб залишити коментар, зареєструйтесь або авторизуйтесь.
Стан бонусів на карті
Стан ремонту
Останні коментарі

Повідомити про помилку на сайті

Адреса сторінки:
Текс з помилкою:
Коментар:
Дякуємо!

Ваше повідомлення відправлено.