loading
tehnoprostir (044) 222-8-223 (096) 2000-959
(096) 2000-959 (099) 2000-959 (063) 2000-959
info@tex.ua пн.-пт. з 09.00 до 20.00
сб.-нд. з 09.00 до 18.00
Комп'ютери
та ноутбуки
Телефони,
планшети
та ґаджети
Оргтехніка та
витратні матеріали
Побутова техніка
Відеонагляд
та охорона

Новинки від ТМ Patron - спреї для очищення техніки у ще зручнішому форматі!

 

Весь асортимент спреїв для очищення тут 

https://goo.gl/QkM9Px

Автор kostrubska
Щоб залишити коментар, зареєструйтесь або авторизуйтесь.
Стан бонусів на карті
Стан ремонту
Останні коментарі
Доброго дня! В вашому магазині який знаходиться в Хмельницькому в ОАЗИСІ 06.07.17 купив телефон САМСУНГ А5.6. Покористувався я 2 тижні і почалось. Включаний телефон зарядки 15% думаю треба зарядити,підключаю зарядне дивлюсь на батерею а воно як було такі є, поміняв зарядку а толку нуль псіханув виключив ліг спати. Рано встаю включаю вже 35%. Думаю наверно проблема в самому вході. Приходжу в магазин вони направляють у сервіс, 31.07.17 здаю в тех.сервіс справка # HM-707-0335. Оказуєця поміняли батерею. Так як я проживаю 50 км від Хм. їду додому все ніби добре. Проходить тиждень я обнаружую що в мому телефоні немає вібро десь числа 15 приніс телефон в тех сервіс хоть справку вибили 31.07.17. # HM-708-0431.Кажу може поміняйте мені його,чи я доплочу візьму дорощого, кажуть ні неможна.( я немаю таких гроший на нового) В спраці пише обновлене ПО.Все ніби вже робе. І тут 16.10.17 ставлю телефон на зарядку прихожу через 30 хв а він невключаєця,несвітиця. Надругий день мій колега каже чому ти небереш трубки я уажу телефон заглючив. Він каже що гудки йдуть перевір точно, нажимаю клавішу вимкнути нічо не робиця.18.10.17 Звоню вже каже позазоною. Ставлю на зарядку заражає. Що робити в даній ситуації?Вже надоїло їздити по 50 км.Я готовий доплатити за другий.
» Програма лояльності

Повідомити про помилку на сайті

Адреса сторінки:
Текс з помилкою:
Коментар:
Дякуємо!

Ваше повідомлення відправлено.