loading
tehnoprostir (044) 222-8-223 (096) 2000-959
Telegram (099) 2000-959 (063) 2000-959
[email protected] Графік роботи Call-центру: пн.-нд. з 09.00 до 19.00
Ноутбуки
Телефони,
планшети
Комп'ютери, мережеве обладнання
Оргтехніка,
витратні матеріали та канцелярія
ТВ, Аудіо, Фото, Відео
Побутова техніка
Відеонагляд
та охорона
Все для дому

Шановні клієнти Сервісного центру Техносервіс!


Часто стається, що навіть найсучасніша техніка виходить з ладу і тоді ми намагаємось прийти вам на допомогу. Аби наша з вами співпраця була ефективною, коректною та зручною звертаємо вашу увагу на ряд рекомендацій та правил, якими ми керуємось виконуючи свою роботу:

  1. Будь-який пристрій потрібно передавати на ремонт у захисній коробці (вона може бути від виробника або така, в якій виріб не пошкодиться), чохлі (наприклад, смартфони, комунікатори) або ж сумці для перенесення (як у ноутбуків). Інакше у виробу може пошкодитися зовнішній вигляд, за що працівники Сервісного центру не нестимуть, в такому випадку, відповідальності.
     
  2. Згідно із Законом України про захист прав споживачів при зверненні до Сервісного центру потрібно мати при собі «… технічний паспорт чи інший документ, що його замінює, з позначкою про дату продажу». А також дотримуватися всіх правил експлуатації пристою описаних в інструкції з експлуатації. Якщо такі правила не виконувалися, вам може бути відмовлено у гарантійному ремонті та ремонт буде вважатися післягарантійним і потягне за собою оплату замінених запасних частин та роботи висококваліфікованих інженерів.
     
  3. Бувають випадки, коли несправність, вказану Вами при зверненні до Сервісного центру, одразу визначити не виходить, оскільки вона проявляється лише в певних обставинах, так звана "плаваюча несправність". В таких випадках діагностика і пошук несправності досить ускладнені. Датою початку усунення несправності буде вважатися день, коли несправність було продіагностовано саме у Сервісному центрі. 
     
  4. На комплектуючі, які були використані при ремонті також надається гарантія, так само як і на якість виконаних нами робіт. Термін гарантії на комплектуючі визначається їхнім виробником та починає діяти з моменту, коли Ви отримуєте відремонтований виріб у руки.
     
  5. У випадках діагностики несправності після закінчення гарантійного строку обслуговування виробу - діагностика буде безкоштовною, якщо Ви вирішите проводити подальший ремонт у нашому Сервісному центрі. Якщо ж, продіагностувавши несправність пристрою в позагарантійному випадку, ви вирішите відмовитися від подальшого ремонту, ми будемо змушені виставити рахунок за дану послугу.
     
  6. Якщо Ви самостійно встановили на виріб компоненти, не рекомендовані виробником для самостійної установки, або ж взагалі не рекомендовані виробником для установки до даного пристрою (наприклад, жорсткі диски, модулі пам'яті і т.п.), Сервісний центр не може нести відповідальність за дані дії. Вам може бути відмовлено в гарантійному обслуговуванні, якщо через подібну установку виріб вийде з ладу. Список рекомендованих виробником компонентів до установки  можна знайти на сайті виробника або в інструкції з експлуатації виробу.

    Форма перевірки стану ремнту - в лівій колонці сайту
  7. Сервісний центр не може нести відповідальність за працездатність встановленого програмного забезпечення, яке йшло в комлекті із виробом (встановлене ПЗ), а також за самостійно встановлене Вами ПЗ. Виключаючи випадки, якщо це було передбачено додатковими зобов'язаннями виробника.
     
  8. Згідно гарантійної політикии виробників, ми не можемо гарантувати збереження інформації, яка знаходились на Вашому пристрої (жорсткому диску, флешці і тп) при виконанні низки ремонтних робіт. Про збереження інформації просимо Вас подбати до візиту у Сервісний центр. Проте, якщо це зробити неможливо, через вихід пристрою з ладу, наші фахівці зроблять все можливе аби зберегти інформацію із Вашого пристрою. Для цього Вам потрібно попередити наших інженерів про дану ситуацію в момент реєстрації. 100% збереження інформації Сервісний центр гарантувати не може.  
     
  9. Для Вашої зручності на сайті є можливість перевірити статус ремонту, це можна зробити використовуючи форму для перевірки стану ремонту у правій колонці сайту. Щоб дізнатися деталі, потрібно заповнити данну форму, ввівши в неї дані із квитанції (номер квитанції та код авторизації), яку Вам видадуть при оформлені замовлення у Техносервісі.
    Датою закінчення ремонтних робіт пропонуємо вважати дату, коли співробітники нашого Call-Центру повідомлять Вам про його завершення обумовленим та найбільш зручним для вас способом (смс-повідомлення, дзвінок, електронна пошта).
     
  10. Після завершення ремонту Ви отримаєте смс-повідомлення про виконаний ремонт, на номер вказаний при прийомі на сервіс. У тексті повідомлення також буде вказана сума ремонту, якщо здійснювався післягарантійний ремонт.
     
  11. При втраті квитанції варто одразу звернутися до Сервісного центру, для уникнення непорозумінь. В такому випадку для отримання пристрою з ремонту вам знадобиться паспорт або інший документ для посвідчення особи.
  • LexaT LexaT 15.06.2015 19:52
    Сервісний центр ЖАХЛИВИЙ щодо оформлення клієнтів!!!!!! Звернувся до СЦ з проблемою відновлення екрану в телефоні. Вже 2 місяці мені його ремонтують на гарантійному статусі. Мало того, що мені телефон списали (нібито відсутні запчастини) та й ще не повертають....кормлять тим що "вам прийде смс" коли він приїде з Київа....!!!! Щодо більш детальної інформації про стан ремонту дізнатись - НЕ МОЖЛИВО!!!! Тому що Гаряча лінія існує для краси напевно....телефонував їм щонеділі....одна відповідь "Очікуються запчастини" і пздц...заїло.........Звертався багато-разово до СЦ в моєму місті....Там теж...відповідь одна "Дзвоніть на Гарячу лінію"....Тобто сервіс на найвищому рівні!!!!!!! Молодці....Аж немає слів
  • Вадим Ващук Conficker 15.06.2015 23:25
    LexaT, В мене знайомий планшет здав, то вже більше місяця чекає.
  • Дмитро Тарасов Дмитро Тарасов 16.06.2015 09:22
    Доброго Дня. Нам дуже прикро, що сталася така ситуація з вашим виробом. Чи не могли б Ви вказати номер квитанції для подальшого вирішення даної проблеми? Дякуємо
  • Володимир Никифоров vertuos 25.06.2015 02:26
    LexaT, Conficker, якщо вже й пишете скарги, то робіть їх предметними, хай той же номер квитанції, чи що... Хоча б для того, щоб могли реагувати (ну і як доказ правдивості слів і заперечення замовлених фантазій). От в мене не було жодних проблем з СЦ. Звертався кілька разів, і навіть з обладнанням придбаним не в ТП, і все було ок. Може то Карма такий вплив має?
  • Login Login 10.10.2015 15:15
    В мене також є скарга щодо цокольного приміщення, не буду довго описувати ситуацію, скажу те що, приніс я нормальні навушники, там треба було відремонтувати тільки корпус... вони ніби це зробили, але коли я прийшов додому, я побачив тріщини в іншому місці.. на це я вже не звернув уваги, думаю послухаю і це вже добре, що зробили. Коли вклюив, щоб послухати музику, в мене не працює лівий динамік! До них приніс, вони погодились відремонтувати, через 2 дні приходжу, а вони повідомляють, що в мене спалений динамік, це зробили не вони і вони такого не відремонтують... через місяць тріснули навушники в іншому місці.. загалом тепер ремонтувати навушники буду в оригінальному магазині після їхнього ремонту і це вже обійдеться в 520 грн. як мінімум..
  • Анна Пастушок Анна Пастушок 12.10.2015 11:34
    Доброго дня. Дякуємо за відгук. Першого разу ремонт Ваших навушників передбачав тільки механічний ремонт дужки, а саме її проклеювали, що немає відношення до електричних компонентів (у нашому випадку динаміків). Так дійсно, коли Ви їх принесли вдруге, то був виявлений несправний динамік. Ми спробуємо Вам допомогти з ремонтом цих навушників, для цього просимо вказати їх точну модель.
  • Login Login 29.11.2015 17:43
    Добрий день, я хочу подякувати цокольному приміщенню, що по вул. Прибузька 4. Ви допомогли вирішити проблему з навушниками, допомогли знайти новий динамік за більш принятною ціною ніж я знаходив. Рекомендую вас.
  • anna.iva2611 anna.iva2611 06.09.2016 16:52
    Я також вже два місяці чекаю телефон з ремонту,а сервісний центр все відповідае,що вони очикують запчастини і коли поремонтують не знають!
  • Світлана Болгар Bolgar Svitlana 06.09.2016 16:57
    Доброго дня, Анна!
    Так, дійсно, іноді в нас трапляються випадки, коли запчастина дуже рідкісна і процедура отримання запчастини займає деякий час.
    Скажіть, будь ласка, номер Вашої квитанції сервісного обслуговування та ми спробуємо Вам допомогти.
    Також Ви можете зв'язатися з нами через зворотній зв'язок на сайті або за номером телефону.
    Будемо раді допомогти та вирішити Ваше питання.
  • nabrus nabrus 19.10.2016 20:07
    Жахлива мережа магазинів, ні в якому разі не рекомендую тут щось купувати!!! Номер квитанції №101715, 2 місяці вже чекаю на заміну свого телефона iPhone 6S, якого купував у Технопросторі, місяць попрацював і ... Все годують обіцянками, вам перетелефонують і на тому все...Дзвонять що до кінця тижня прийде телефон, проходе ще тиждень а результату нуль! Прикриваються постачальниками, шановний Технопростір в товарному чеку вказано що продавали телефон мені ви а не якийсь там постачальник! В квитанції вказано не більше 60 днів, залишилося ще 2 дні, що ви на це скажете?? Дотримуйтеся законодавства України! Потрібно звертатися у відповідні служби захисту прав споживачів, інакше толку ніякого, магазин не несе ніякої відповідальності!
  • Світлана Болгар Bolgar Svitlana 21.10.2016 12:19
    Доброго дня, Руслане!
    Вибачте, будь ласка, за незручності та дякуємо Вам за очікування.
    На жаль, у таких випадках, коли iPhone потребує не ремонту, а саме заміни пристрою, процедура повернення та обміну товару може займати деякий час. У Вашому випадку вона дійсно потребувала 2 місяці, як і було зазначено на сервісній квитанції, що Ви отримали від нашої компанії.
    Так, телефон Ви купували саме в нас, але коли пристрій несправний, процедура потребує оформлення низки документаційного супровіду, після чого пристрій повинен повернутися постачальнику. Від постачальника його повинні повернути виробнику для діагностики та встановлення правомірності вимоги списання та заміни телефону. Всі переміщення потребують часу.
    Ще раз приносимо свої вибачення за незручності.
    Ваш новий пристрій готовий до видачі та очікуватиме Вас в нашому сервісному центрі по вул.Прибузька, 4.
Щоб залишити коментар, зареєструйтесь або авторизуйтесь.

Повідомити про помилку на сайті

Адреса сторінки:
Текс з помилкою:
Коментар:
Дякуємо!

Ваше повідомлення відправлено.