Шановні клієнти Сервісного центру Техносервіс!
Часто стається, що навіть найсучасніша техніка виходить з ладу і тоді ми намагаємось прийти вам на допомогу. Аби наша з вами співпраця була ефективною, коректною та зручною звертаємо вашу увагу на ряд рекомендацій та правил, якими ми керуємось виконуючи свою роботу:
-
Будь-який пристрій потрібно передавати на ремонт у захисній коробці (вона може бути від виробника або така, в якій виріб не пошкодиться), чохлі (наприклад, смартфони, комунікатори) або ж сумці для перенесення (як у ноутбуків). Інакше у виробу може пошкодитися зовнішній вигляд, за що працівники Сервісного центру не нестимуть, в такому випадку, відповідальності.
-
Згідно із Законом України про захист прав споживачів при зверненні до Сервісного центру потрібно мати при собі «… технічний паспорт чи інший документ, що його замінює, з позначкою про дату продажу». А також дотримуватися всіх правил експлуатації пристою описаних в інструкції з експлуатації. Якщо такі правила не виконувалися, вам може бути відмовлено у гарантійному ремонті та ремонт буде вважатися післягарантійним і потягне за собою оплату замінених запасних частин та роботи висококваліфікованих інженерів.
-
Бувають випадки, коли несправність, вказану Вами при зверненні до Сервісного центру, одразу визначити не виходить, оскільки вона проявляється лише в певних обставинах, так звана "плаваюча несправність". В таких випадках діагностика і пошук несправності досить ускладнені. Датою початку усунення несправності буде вважатися день, коли несправність було продіагностовано саме у Сервісному центрі.
-
На комплектуючі, які були використані при ремонті також надається гарантія, так само як і на якість виконаних нами робіт. Термін гарантії на комплектуючі визначається їхнім виробником та починає діяти з моменту, коли Ви отримуєте відремонтований виріб у руки.
-
У випадках діагностики несправності після закінчення гарантійного строку обслуговування виробу - діагностика буде безкоштовною, якщо Ви вирішите проводити подальший ремонт у нашому Сервісному центрі. Якщо ж, продіагностувавши несправність пристрою в позагарантійному випадку, ви вирішите відмовитися від подальшого ремонту, ми будемо змушені виставити рахунок за дану послугу.
-
Якщо Ви самостійно встановили на виріб компоненти, не рекомендовані виробником для самостійної установки, або ж взагалі не рекомендовані виробником для установки до даного пристрою (наприклад, жорсткі диски, модулі пам'яті і т.п.), Сервісний центр не може нести відповідальність за дані дії. Вам може бути відмовлено в гарантійному обслуговуванні, якщо через подібну установку виріб вийде з ладу. Список рекомендованих виробником компонентів до установки можна знайти на сайті виробника або в інструкції з експлуатації виробу.
-
Сервісний центр не може нести відповідальність за працездатність встановленого програмного забезпечення, яке йшло в комлекті із виробом (встановлене ПЗ), а також за самостійно встановлене Вами ПЗ. Виключаючи випадки, якщо це було передбачено додатковими зобов'язаннями виробника.
-
Згідно гарантійної політикии виробників, ми не можемо гарантувати збереження інформації, яка знаходились на Вашому пристрої (жорсткому диску, флешці і тп) при виконанні низки ремонтних робіт. Про збереження інформації просимо Вас подбати до візиту у Сервісний центр. Проте, якщо це зробити неможливо, через вихід пристрою з ладу, наші фахівці зроблять все можливе аби зберегти інформацію із Вашого пристрою. Для цього Вам потрібно попередити наших інженерів про дану ситуацію в момент реєстрації. 100% збереження інформації Сервісний центр гарантувати не може.
-
Для Вашої зручності на сайті є можливість перевірити статус ремонту, це можна зробити використовуючи форму для перевірки стану ремонту у правій колонці сайту. Щоб дізнатися деталі, потрібно заповнити данну форму, ввівши в неї дані із квитанції (номер квитанції та код авторизації), яку Вам видадуть при оформлені замовлення у Техносервісі.
Датою закінчення ремонтних робіт пропонуємо вважати дату, коли співробітники нашого Call-Центру повідомлять Вам про його завершення обумовленим та найбільш зручним для вас способом (смс-повідомлення, дзвінок, електронна пошта).
-
Після завершення ремонту Ви отримаєте смс-повідомлення про виконаний ремонт, на номер вказаний при прийомі на сервіс. У тексті повідомлення також буде вказана сума ремонту, якщо здійснювався післягарантійний ремонт.
- При втраті квитанції варто одразу звернутися до Сервісного центру, для уникнення непорозумінь. В такому випадку для отримання пристрою з ремонту вам знадобиться паспорт або інший документ для посвідчення особи.
Так, дійсно, іноді в нас трапляються випадки, коли запчастина дуже рідкісна і процедура отримання запчастини займає деякий час.
Скажіть, будь ласка, номер Вашої квитанції сервісного обслуговування та ми спробуємо Вам допомогти.
Також Ви можете зв'язатися з нами через зворотній зв'язок на сайті або за номером телефону.
Будемо раді допомогти та вирішити Ваше питання.
Вибачте, будь ласка, за незручності та дякуємо Вам за очікування.
На жаль, у таких випадках, коли iPhone потребує не ремонту, а саме заміни пристрою, процедура повернення та обміну товару може займати деякий час. У Вашому випадку вона дійсно потребувала 2 місяці, як і було зазначено на сервісній квитанції, що Ви отримали від нашої компанії.
Так, телефон Ви купували саме в нас, але коли пристрій несправний, процедура потребує оформлення низки документаційного супровіду, після чого пристрій повинен повернутися постачальнику. Від постачальника його повинні повернути виробнику для діагностики та встановлення правомірності вимоги списання та заміни телефону. Всі переміщення потребують часу.
Ще раз приносимо свої вибачення за незручності.
Ваш новий пристрій готовий до видачі та очікуватиме Вас в нашому сервісному центрі по вул.Прибузька, 4.